Sukupuoli ultrassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilijonkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi. Pojat voi hyvällä tuurilla erottua jo 13-14 vkoilla. Mulla tytöstä sanottiin just tuossa 18+ että ei selviä ulokkeita, mutta ei toki varmaksi todettu. Pojasta kävin 19.vkolla ja kyllä 95 % varmaksi pojaksi sanottiin.

missä vaiheessa se sitten on varmaa? Lähempänä la:ta varmaan.. :/
Kun eikös kuitenkin rakenneultrassa yleensä jo näy (19-20-viikkojen tietämillä )?

muoks. keskenmeno tapahtui mulla 20+ viikolla, ja vauva oli menehtynyt jo hieman aiemmin. Silti olli selvästi nähtävissä, että poika oli. :'(

Kyllä mä uskoisin, että kokenut ultraaja voisi rv17 jo nähdäkin. Meillä näkyi kuopuksen aikaan rv 19 jo ihan selvästi (jopa me itsekin sen tajusimme).

Näkee. Mulla tosin oli ultraajana yksi Suomen parhaista ultraajista...näki sukupuolen jo heti ensimmäisellä ultrakäynnillä (joskus rv12 tms ), mutta ei vielä sitä sanonut kun ei silloin tietenkään vielä prosenttuaalisesti sukupuolta voi sanoa kuin 60-40 tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:
Näkee. Mulla tosin oli ultraajana yksi Suomen parhaista ultraajista...näki sukupuolen jo heti ensimmäisellä ultrakäynnillä (joskus rv12 tms ), mutta ei vielä sitä sanonut kun ei silloin tietenkään vielä prosenttuaalisesti sukupuolta voi sanoa kuin 60-40 tms.

uteliaana tiedustelen, ketä pidät "yhtenä suomen parhaista ultraajana"

Yhteistyössä