Sukupuoli oireiden perusteella? Poika vai tyttö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prinsessa

Vieras
Minulla on 2 lasta, jotka ovat samaa sukupuolta. Nyt olen raskaana, rv17 menossa. Tässä raskaudessa on ollut ihan eri oireet ja kerroin niistä isoimmat.

OIREET: hiukset rasvottui helposti ja niitä lähti hirmuisesti, paljon valkovuotoa, hormonaalista pientä veristävuotoa 3vk välein rv13 asti, raskausdiabetesoireita(sokeriherkkyys).

Jos sinulla on ollut jokin sama oire alkuraskaudessa niin tuliko poika vai tyttö?

Minulla on 2 lasta, jotka ovat samaa sukupuolta. Nyt olen raskaana, rv17 menossa. Tässä raskaudessa on ollut ihan eri oireet ja kerroin niistä isoimmat.

OIREET: hiukset rasvottui helposti ja niitä lähti hirmuisesti, paljon valkovuotoa, hormonaalista pientä veristävuotoa 3vk välein rv13 asti, raskausdiabetesoireita(sokeriherkkyys).

Jos sinulla on ollut jokin sama oire alkuraskaudessa niin tuliko poika vai tyttö?

Ei ne eri oireet aina merkitse toista sukupuolta. Itsellä entuudestaan kaksi tyttöä ja tämä kolmas raskaus on ollut aivan erilainen. Pahoinvointiakin esiintyy vieläkin vaikka viikkoja on jo 29+1. Toisissa raskauksissa en voinut lainkaan pahoin.
Silti samaa sukupuolta tämäkin tapaus on edellisten kanssa. Ainoa yhtäläisyys kaikissa on se että vatsa on aivan edessä. Eli takaa katsoessa ei kyllä huomaa että odotan.. Lähinnä muistutan jalkapallon nielaissutta.. =D

Viimeksi muokattu:
Sama kuin edelläkin eli tytöstä vatsa kuin pallo ja suoraan edessä. Nestettä kehossa huomattavasti vähemmän kuin pojan raskauden aikana. Pojasta olin kuin tynnyri ja todella raskaana.

Minulla kolmas raskaus menossa ja ennestään kaksi tyttöä. Tämä kolmas on poika, vaikka raskaudet ovat olleet hyvin samanlaisia ihan alusta asti. Poika olikin yllätys, kun oireiden perusteella olin tytöstä tosi varma. vatsanmuoto on täysin sama, paitsi että tällä kerralla maha on tosi alhaalla. Sen takia se näyttää ja tuntuu jotenkin pienemmältä, kun se ei alakaan heti rinnoista, vaan ensin on ihan suoraa mahaa ja sitten vasta tulee pallo. Huomasin jo tosi alussa, että vatsa on ikään kuin tiellä, kun kumartelee ja istuu. Aikaisemmissa raskauksissa ei tällaista ole ollut. Toinen selkeä ero on palelu. Tässä raskaudessa olen hytissyt horkassa koko ajan. Etenkin jalat ja varpaat on kylmät ihan koko ajan ja ulkona varpaita alkaa palella tosi nopeasti ja ilman villasukkia ei voi edes kuvitella nukkuvansa.
Muuten raskaus on noudattanut samaa kaavaa.. Ei pahoinvointia, ei tee mieli roskaruokaa, mutta suklaata senkin edestä ( paitsi ihan alussa ei makeaa tehnyt mieli), painoa tullut vain pari kiloa, tulinen ruoka maistuu hyvälle, samoin ruisleipä, ei kiihtynyttä karvankasvua, näppyä pukkaa samoin kuin aikaisemmissakin raskauksissa (tosin tällä kerralla finnit ovat todella kipeitä ja kestävät kauan parantua), harjoitussuppareita jo ensimmäisen kolmanneksen lopusta lähtien jne..

Yhteistyössä