tyttö vai poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pompula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei voi oireiden perusteella sanoa. Hauskoja hupi-testejä ja vanhankansan arvailuja voi tietysti tehdä, mutta ei niihin ole luottamista. Olet varmaan täällä niitä ketjuja nähnytkin?

Rakenneultrassa vasta voi lääkäri tehdä arvionsa, mutta siinäkin voi kuulemma joskus mennä arvaus pieleen. 3/4D-ultra on sitten varma, mutta aika kallis, ja sekin tehdään mielellään vasta rv 22, muistaakseni.

Hae niitä viestejä noista edellisistä poika-tyttö ketjuista, sieltä löytyy niitä ennustuksia :)

minulla on kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Minulla oli ,että tyttöä kun ootin niin navan alapuolelle ei tullut tummaa viivaa.kun taas poikien aikana ainakin muistikuviin perustuen oli viiva.

mulla ei ainakaan mitään viivaa oo. missä vaiheessa se yleensä tulee? paha olo on ja oksennan välillä edelleen vaikka neuvolassa sanoivat että pahoinvoinnin pitäis loppua jo 12 viikon jälkeen.

2 poikaa, ei viivoja minkäänlaisia :) Ihan samat oireet molemmista, pahoinvointi vain lievää kuvotusta, mahaan kasvoi ohutta karvaa, vatsa ei levinnyt sivuille vaan pömpötti suoraan eteenpäin. Ultrat näyttivät mitä sattuu..

Minulla aivan samat oireet kuin ""heh heh"" -nimimerkillä! Mutta ultrassa on lupailtu tyttöä. Mitään viivaa ei ole. Eivätköhän nämä oireet liity enemmän äidin fysiologiaan ja perimään (oman äitini raskaus varsin samanlainen kuin minun), kuin vauvan sukupuoleen.

Niinpä, ota näistä nyt sitte selvää.Itsellä kaikki merkit viittaa poikaan (ultra, vatsa leviää, navasta viiva) eli pitäisi sit varmaan odottaa tyttöä... ;)
Periaatteessa sukupuolella ei ole merkitystä, kunhan lapsi on terve ja synnytys menee hyvin.

Hyvää kevättä ja jaksamista kaikille odottajille!

sykkeet oli koko ajan 140-160. En oksentanut, hieman etova olo välillä, ei närästänyt ja vatsa oli kuin vesimeloni ja törrötti pystyssä =) Hiukset ja säärikarvat rehoitti oikein olan takaa=)

Tee sormustesti. Mulla ja kaverillani piti paikkansa.
Eli pujota sileä sormus hiukseen ja roikota sitä mahasi yläpuolella. Jos sormus tekee ympyrää tulossa on tyttö ja jos heiluu edestakas niin poika. Toimii tällätavoin raskaana ollessa, muulloin näkee ranteen yläpuolella roikottamalla että montako lasta saa ja kumpia ovat.
Tule sitten kertomaan mitä näytti =).

kokeilin sormustestiä enkä kyllä nyt ota selvää pyörikö vai miten heilui... kävin myös tekee erilaisia testejä mitä löysin googlen kautta ja kaikki kyllä näytti tyttöä. oon vaan niin malttamaton ja haluaisin tietää että sais ostella söpöjä vaatteita. eihän sillä sukupuolella niin väliä ole, kumpikin kelpaa.

Heips!
Itsekin kovasti samaa mietin.. (rv 15+0) Hae hakusanalla boy or girl googlesta sivu, jolla jokin jenkkiläinen testi. Itse tein piloillani sen myös ekaa odottaessa ja paikkansa piti. :)Tietysti kaikki tämmöiset on huuhaata, mutta hupaisia...
Itse en osaa päättää kysyäkkö vaiko eikö rakenne ultrassa...-ja kun sekin on tosiaan veikkaus. olen kuullut niin monia juttuja siitä, kuinka on vaikattu toista ja onkin sitten tullut se toinen. Eli en sen perusteella lähtisi vaihtamaan vaaleanpuvaisia tapetteja... :) Ja on kova arvailla- loppuun asti. (eli ilmeisesti en kysy rakenne ultrassa mitään...)

Pojasta ei mitään oireita,tytöistä oksensin.Pojalla sykkeet 120-130 ja tyttö 1 syke 140-160 ja tyttö 2 syke 120-130.

vikasta tytöstä muistan et karvat ei kasvanee,pojasta rehotti.

En usko että oireista voi mitenkään aatella kumpi tulis.Ne kun on niin erilaisia eri ihmisillä.

eipä voi hirveesti päätellä oireista, mulla ihan selvä poikamaha ja pahoinvointia ei ollenkaan eli sen mukaan poika, mutta karvojen kasvu säärin loppunut kokonaan (ennen hirveen vahvaa kasvua), eli sen mukaan tyttö!

Yhteistyössä