Sukupuolen näkyminen ultrassa rv.15+4?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"utelias"

Vieras
Kävin siis ultrassa,ja vähän olisi kiinnostanut kysyä näkyisikö sukupuoli,mutta en viitsinyt kysyä tässä vaiheessa.Olen ymmärtänyt,että rakenneultrassa saattaisi jo näkyä,jos asento on hyvä.
Netissä kuitenkin oon lukenut,millaisia merkkejä sukupuolesta yleensä näkyy,ja silmiin pisti sellanen asia,että tytöllä yleensä näkyy 3 pistettä alapäässä (kyse on siis ollut rakenneultrasta),ja en voinut olla huomaamatta siellä ultrassa noita kolmea pistettä,jotka oli kolmion muodossa.Kuva oli siis suoraan alhaalta,ja oli siinä näkyvissä jonkin aikaa,joten selvästi ne hahmotin.
Nyt kysynkin teiltä,jos olette suurinpiirtein samoilla viikoilla käyneet ultrassa,kiinnitittekö huomiota sikiön jalkoväliin,ja mitä siellä näkyi?Toki muutkin voivat kertoa,mitä näkyi esim. rakenneultrassa.

Meillä sanottiin kummassakin rakenneultrassa (eka rv 21+2 ja toka rv 21+5) että varmoja poikia kumpikin (esikoisesta on vielä loistava kuva josta asia näkyy hyvinkin varmasti). Ja esikoinen on edelleen se paljon luvattu poika ja tämä toka antaa sataprossasen varmuuden sitten syntymänsä hetkellä marraskuussa mutta kyllä tämäkin hyvin avoimesti paikkansa näytti ja oli kyllä ihan pojan näkönen :D

niin siis rakenneultrassahan se sukupuoli näkyy jos on näkyäkseen. Rakenneultrahan on vasta se toka ultra... Tuossa sun omassa kirjotuksessa oli tuo "tytöillä YLEENSÄ näkyy", ootko kattonu vastaavasti poikien kuvia samoilta viikoilta? Näkyykö niillä ne kolme pistettä? Veikkaan että tuo kolmen pisteen teoria voi mennä ihan sattuman piikkiin.. Kuvittelisi että siitä olisi sitten jo jotakin tieteellistä näyttöä ja sikiön sukupuoli pystyttäisiin siten varmistamaan jo aiemmin kun vasta rakenneultrassa..

Ja näillä viikoilla jo joissakin pojan kuvissa on näkynyt selvä pippeli.En sitten tiedä voiko pojillakin näkyä jotain pisteitä..Oon huomannut,että moni vain on sanonut noiden kolmen pisteen olevan tytöllä.

Osuuhan nää joillain oikeaan, mutta toisaalta siinähän on fifty-fifty-mahiksetkin. :) Meillä veikattiin rakenneultrassa tyttöä, mutta ei olla kyllä siihen luotettu sen kummemmin, tiedossa on että kumpi vaan voi tulla...tietysti sitä tyttöä on sit tavallaan ehtinyt toivoa mutta pieni poika on ihan yhtä tervetullut <3 siis olen nyt ihan raskauden loppumetreillä, LA ylitetty jo...

Noista pisteistä yms. merkeistä en osaa sanoa, mutta itselle oli tossa rakenneultrassa aika hankala erottaa muutenkin vauvan eri paikat, kun siinähän ei enää kokokuvaa vauvasta saa. Siis tavallisessa ultrassa, 4 D ei oo täällä mahdollinen ainakaan julkisella..Tarkempaa tiiraamista vaati kyllä vaikka erottuihan sieltä sit ihan hienosti pää ja jalat yms. :)

Yhteistyössä