Tiiän yhen oppilaan, poika, samalla sukunimellä. Koulussa siis olen töissä.Alkuperäinen kirjoittaja minä olen :Ei ole meitäkään montaa Aitamurto
MUN LUOKALLA lukiossa oli A. Tauriainen. Oulusta.Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:mie tunnen pari Tauriaista omaa nykyistä en kerro mut tyttönimi on Naapanki (ja harvinainenhan tuoki on)... tutut kyllä tunnistaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä myösAlkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Harmaan uskallan
Tauriainen
tyttönimeltäni olen myös helin,hämeestäAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin
Minun ystävä on myös Suhonen =)Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana:Näin uskallan... Suhonen...Tyttönimeä en laita, vaikka niitä on ihan hulluna.
Missä koulussa jos saa kysyäAlkuperäinen kirjoittaja Kka:Tiiän yhen oppilaan, poika, samalla sukunimellä. Koulussa siis olen töissä.Alkuperäinen kirjoittaja minä olen :Ei ole meitäkään montaa Aitamurto
Mä tunnen hämeestä Helinejä ja toiset tutut Helinit asuu pääkaupunkiseudulla...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tyttönimeltäni olen myös helin,hämeestäAlkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin
Tunnetko Nillan ja Osmon ? =)Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:Mäkin uskallan, vaikka meitäkin tosi vähän. Eli Pieski =)
tuttu sukunimi...=) ei tosin oma mutta paljon tunnen..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:jos kukaan uskaltaa paljastaa=) Mä olen sukunimeltäni Helin
Alkuperäinen kirjoittaja lotta:Onpas paljon harvinaisia sukunimiä :O
Mutta sanokaas mikä on "vähän" jos sukunimistä puhutaan? siis ihan jonkinlaista lukumäärää kaipaan.
Lätsä-Pekan sukua??? =)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:päivärinta
hahaa uskallin!
Täällä myös RantalaAlkuperäinen kirjoittaja endie:me ollaan niin tavallisia ku Rantala :xmas: