M
"Minni"
Vieras
[QUOTE="vieras";25267118]Anoppi oppi ostamaan juuri sen oikean sen jälkeen, kun esikoinen pienenä heitti hänen lahjansa menemään sanoen, ettei ole oikea
Lapsi oli silloin pari vuotias. Sen jälkeen olen oppinut itse ostamaan sen tärkeimmän jutun, vaikka kuinka joku tarjoutuisi ostamaan.[/QUOTE]
Meillä poika toivoi viimejouluna sitä salama autonkuljetusrekka,
eli siinä oli jokunen niistä autot sarjan autoista kyydissä ja sitten se rekka
Hintaa viimejouluna noin20-25e
Anoppi kommentoi,
eli siis autonkuljetusrekka minäpä ostan sellaisen.
Koetin sitten selittää anopille että sen pitää olla tuo ja tuo että ne on kestäviä ja se on juurikin se jota poika toivoo ja älä osta mitään muuta mallia kun olimme jo itsekin niitä katselleet että aika heikkoa laatua näyttävät olevan.
Anoppini tuntien tiesin että paketista paljastuu tavis autonkuljetusrekka
Ja ostettiin kyseinen rekka itse pojallemme lahjaksi
Kovin olimme muka hämmästyneitä kun tuli kaksi kuljetusrekkaa.
Mutta onni sinänsä että toteutimme pojan ykköstoiveen sillä anoppi oli ostanut oman lahjansa jostakin markkinoilta
(ei siis palautusoikeutta)
kaksi kertaa poika leikki sillä ja sitten hajosi se kuljetusosa,
hytti kesti viikon verran.
Ja poikamme ei siis todellakaan ole mikään lelujen rikkoja tyyppiä vaan on aina leikkinyt nätisti kaikkilla leluillaan.
Ainut joka tuosta otti hiukan itseensä oli anoppi kun hän menikin ostamaan väärän rekan (minä kyllä koetin sanoa mikä se pitää olla)
ja juuri hänen ostamansa menikin rikki ja nyt jonkun muun ostama on vielä vuodenkin päästä ehjänä
Meillä poika toivoi viimejouluna sitä salama autonkuljetusrekka,
eli siinä oli jokunen niistä autot sarjan autoista kyydissä ja sitten se rekka
Hintaa viimejouluna noin20-25e
Anoppi kommentoi,
eli siis autonkuljetusrekka minäpä ostan sellaisen.
Koetin sitten selittää anopille että sen pitää olla tuo ja tuo että ne on kestäviä ja se on juurikin se jota poika toivoo ja älä osta mitään muuta mallia kun olimme jo itsekin niitä katselleet että aika heikkoa laatua näyttävät olevan.
Anoppini tuntien tiesin että paketista paljastuu tavis autonkuljetusrekka
Ja ostettiin kyseinen rekka itse pojallemme lahjaksi
Kovin olimme muka hämmästyneitä kun tuli kaksi kuljetusrekkaa.
Mutta onni sinänsä että toteutimme pojan ykköstoiveen sillä anoppi oli ostanut oman lahjansa jostakin markkinoilta
(ei siis palautusoikeutta)
kaksi kertaa poika leikki sillä ja sitten hajosi se kuljetusosa,
hytti kesti viikon verran.
Ja poikamme ei siis todellakaan ole mikään lelujen rikkoja tyyppiä vaan on aina leikkinyt nätisti kaikkilla leluillaan.
Ainut joka tuosta otti hiukan itseensä oli anoppi kun hän menikin ostamaan väärän rekan (minä kyllä koetin sanoa mikä se pitää olla)
ja juuri hänen ostamansa menikin rikki ja nyt jonkun muun ostama on vielä vuodenkin päästä ehjänä