Sukulaiset vaativat että lopetan koiramme

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kesäkuussa meillä oli sukulaisia grillaamassa ja saunomassa meillä. Koiramme oli kiinni hihnassa, ja makaili rauhassa nurmikolla. No, sitten sukulaisen 3-vuotias lapsi oli mennyt koiran lähelle ja halannut sitä, koira sitten näykkäisi lasta. Minä olin sillä hetkellä selkä koiraan päin, koska grillasin, ja oletin että ihmiset osaavat katsoa lastensa perään. Ja olin sanonut useaan kertaan että koiran luokse ei mennä ilman minun lupaani.

Mitä tehdä? :/ En kuitenkaan noin pienestä laittaisi koiraa pois.

Ei tietenkään sun tarvi koiraa lopettaa. Sukulaiset saavat kyllä syyttää itseään etteivät ole lasta valvoneet ja ovat antaneet lapsen koskea ja vieläpä halata koiraa ilman sun lupaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Raidaton seepra:
Ei tietenkään sun tarvi koiraa lopettaa. Sukulaiset saavat kyllä syyttää itseään etteivät ole lasta valvoneet ja ovat antaneet lapsen koskea ja vieläpä halata koiraa ilman sun lupaa!

Just näin! Koskaan ei mennä halailemaan vieraita koiria eikä varsinkaan silloin kun on niin kielletty!

sun varmaan täytyy laittaa koira pois kun sukulaiset niin haluaa.vielä jos palstaenemmistö on samaa mieltä,niin eiköhän asia ole ratkaistu
kysymys:Onko sinulla itselläsi minkäänlaista ajatustoimintaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Raidaton seepra:

peesi tähän!

Valvonta petti, vahinko tapahtui, mutta ei koiran tarvitse ihmisten mokasta hengellään maksaa. Jatkossa vain tarkempana ja koiralle joko siedätyshoitoa lapsiin tai eristäminen heistä kokonaan.

Mun mielestä on vanhempien vastuulla vahtia ettei lapsi mene koiran luo jos niin on erikseen sanottu. En lopettaisi koiraa mutta seuraavalla kerralla kun on lapsivieraita, en pitäisi koiraa "näkyvillä" lainkaan ettei vahinkoa satu toiste.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No minua harmittaa koko tilanne. Kuitenkin olettaa että jos tuodaan lapsi niin sen perään myös katsotaan.

Ihan varmasti harmittaa, ikävä juttu. Mutta sun täytyy sanoa niille sukulaisille miten asia on, että varoitit ja luotit että katsovat lapsensa perään. He varmaan haluavat suurennella asiaa, että voi kauheeta kun se kauhea koira näykkäisi, pitää piikille viedä kun on niin vaarallinen. Koita kääntää toi potaska asiallisesti tosiasioihin. Ja pidä pintasi, niin lakkaavat painostamasta.

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Valvonta petti, vahinko tapahtui, mutta ei koiran tarvitse ihmisten mokasta hengellään maksaa. Jatkossa vain tarkempana ja koiralle joko siedätyshoitoa lapsiin tai eristäminen heistä kokonaan.

Omat lapset osaavat olla nätisti koiran kanssa, silittävät vain. Ja koirakin käyttäytyy fiksusti niiden kanssa.

Ilmoita, että koska vahinko johtui huolimattomasta lapsen seuraamisesta. Olit varoittanut ja huolaehtinut, ettei koira pääse itsekseen lapsen lähelle, katsot ettei koiraa ole syytä lopettaa. Vaan seuraavilla kerroilla toivot jokaisen muistavan olla tarkempi ja muistavan, että koira on eläin ei pehmolelu.

Miusta tuossa ei ole syytä koiran lopettamiseen, koska koira ei käyttäytynyt agressiivisesti. Se oli täysin normaali koiran reaktio yllättävään lähestymiseen tilanteessa, jossa koiralla ei ole mahdollisuutta paeta. Ihmiset vain ovat niin vierautuneita eläimisät ja niiden normaalista käytöksestä, että olettavat jokaisen koiran olevan robotti ja toimivan kuten ihminen tahtoo.

Ei koiraa lopettaa tarvitse, mutta seuraavien lapsivieraiden aikana pidä se sisällä, jos muut ootte ulkona tai eri huoneessa, jos muut ovat sisällä. Onko teillä itellä lapsia? Jos ei vielä, niin kannattaa antaa koira pois jos lapsi on tulossa, se on kerran nyt osoittanut olevansa arvaamaton lasten suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sun varmaan täytyy laittaa koira pois kun sukulaiset niin haluaa.vielä jos palstaenemmistö on samaa mieltä,niin eiköhän asia ole ratkaistu
kysymys:Onko sinulla itselläsi minkäänlaista ajatustoimintaa?

Idioottimainen vastaus, onko sinulla itselläsi ajatustoimintaa? Missäs ap kirjoittaa että tekee päätöksensä palstalaisten sanomisten perusteella?

On se kyllä typerää täällä, kun ihmiset saa inhottavia vastauksia ihan asiallisiin kirjoituksiin. :-((((

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Ilmoita, että koska vahinko johtui huolimattomasta lapsen seuraamisesta. Olit varoittanut ja huolaehtinut, ettei koira pääse itsekseen lapsen lähelle, katsot ettei koiraa ole syytä lopettaa. Vaan seuraavilla kerroilla toivot jokaisen muistavan olla tarkempi ja muistavan, että koira on eläin ei pehmolelu.

Miusta tuossa ei ole syytä koiran lopettamiseen, koska koira ei käyttäytynyt agressiivisesti. Se oli täysin normaali koiran reaktio yllättävään lähestymiseen tilanteessa, jossa koiralla ei ole mahdollisuutta paeta. Ihmiset vain ovat niin vierautuneita eläimisät ja niiden normaalista käytöksestä, että olettavat jokaisen koiran olevan robotti ja toimivan kuten ihminen tahtoo.

Tää oli hyvin sanottu :attn: Pistä niille sukulaisille jauhot suuhun että tajuavat oman vastuuttomuutensa.

Alkuperäinen kirjoittaja Huldasharks:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä koira?
Shetlanninlammaskoira, kaukasianpaimenkoira vai chihuahua?

Saksanpaimenkoira.

:|
Ei ihme että näykkäsi.

Kuinka niin? :/

Mulla on lopun ikää henkilökohtaisia kaunoja/pelkoja sakemanneja kohtaan, kun eräs pilattu koira kävi kurkkuuni kiinni. :snotty:
Sitä ei oltu osattu kouluttaa oikein tjt.

No minua harmittaa koko tilanne. Kuitenkin olettaa että jos tuodaan lapsi niin sen perään myös katsotaan.

Ja ihan oikein oot toiminu eli pitäny koiran kytkettynä ja varoittanut etukäteen. Eli et todellakaan mee lopettamaan sitä, kun kukaan muu kun lapset vanhemmat ei ole tehnyt mitään väärää.

Yhteistyössä