Sukulaiset tuli yllättäen kylään ja mulla oli täällä mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että_on_noloo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että_on_noloo

Vieras
Aamulla kello 10 ovikello soi ja minä onneton menin ja avasin oven - Ovella seisoi äitini, isäni, siskoni ja tätini. Nämä olivat siis ihan yllättäen päättäneet tulla kylään!

Enhän voinut mitään muuta kun päästää ne sisään, vaikka makuuhuoneessani heräili miesvieras - kaiken lisäksi hän on mustaihoinen. Minä en seurustele - kyseessä baaripoka.

Isäni sai raivarin ja ilmoitti mustalle miehelle että välittömästi ulos ja sitten alkoikin sukulaisteni piinaava kuulustelu.

Että vituttaa kun tulikin otettua se mies kapakasta mukaan - kyllä hävettää.

Eiköhän aikuisella (?) ihmisellä ole oikeus itse päättää omista ihmis suhde ja poka asioistaan. Typerintä ikinä klo 10 sunnuntai aamuna ängetä kenellekään ilmoittamatta mitään! Olisin kyllä itse käskenyt tulla iltapäivällä tai vaikka toisena päivänä uudelleen. Tuossa tilanteessa voi vain ilmoittaa, että nyt ei käy.

Oletko alaikäinen? Muuten en ymmärrä yhtään isäsi käytöstä, ja sun häpeämistäsi en ymmärrä olenkaan. Jos sä olet aikuinen ja se mieskin on, ja myös vapaa, niin mitään outoa tai pahaa ei tuossa tilanteessa ollut kuin isäsi käytös...

Aamulla kello 10 ovikello soi ja minä onneton menin ja avasin oven - Ovella seisoi äitini, isäni, siskoni ja tätini. Nämä olivat siis ihan yllättäen päättäneet tulla kylään!

Enhän voinut mitään muuta kun päästää ne sisään, vaikka makuuhuoneessani heräili miesvieras - kaiken lisäksi hän on mustaihoinen. Minä en seurustele - kyseessä baaripoka.

Isäni sai raivarin ja ilmoitti mustalle miehelle että välittömästi ulos ja sitten alkoikin sukulaisteni piinaava kuulustelu.

Että vituttaa kun tulikin otettua se mies kapakasta mukaan - kyllä hävettää.

Älä hätäile. Mä olen kohta 50 ja erosin pari vuotta sitten. Sitten on sukulaiset ottaneet asiakseen päättää lähes kaikesta mun elämässä.

Älä hätäile. Mä olen kohta 50 ja erosin pari vuotta sitten. Sitten on sukulaiset ottaneet asiakseen päättää lähes kaikesta mun elämässä.
Katokato... mulla kans viiskymppiä kolkuttaa ovella ja erosta on nyt viis vuotta.

Silti minä olen se joka päättää kuka ovestani astuu sisään ja kuka tahtoessaan jää yöksi. Äitikultanikin lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs jos yrittäisi puuttua elämääni tai harvoihin naissuhteisiini väärällä tavalla. Ei yritä.

Uusimmat

Yhteistyössä