sukulainen
Ja 2 salaattia ja pieni kahvitilaisuus siihen päälle. Ruoka aina ihan kylmää ja minusta aika vaatimattomat tarjoilut vaikka eivät ole köyhiä.
Ihan tuli mieleeni vielä kysyä, että mitä siellä pitäisi tarjota? Jos mä joskus rikastun, mitä mä laitan sitten pöytään?minusta aika vaatimattomat tarjoilut vaikka eivät ole köyhiä.
Jos sitten omien lastesi juhlissa laitatkin.No laittasin ehkä ainakin 2 lämmin ruokavaihtoehtoa,kahvipöydän runsaamman yms.
Tuo useampi lämmin ruoka jne on hyvä juhlissa, joissa ollaan tuntitolkulla . Ylioppilasjuhlissa pistäydytään ja yleensä vaan pitkämatkalaiset syövät lämmintäruokaa. Monet vieraat kiertävät useita juhlia ja todellakin vaan napostelevat yhtä sorttia kahvipöydän antimista.No laittasin ehkä ainakin 2 lämmin ruokavaihtoehtoa,kahvipöydän runsaamman yms.
Mun mielestä toi kinkkukiusaus olisi tosi hyvä juttu. Suuri osa ihmisistä pystyy sitä syömään, ja jos tarjolla on jotain salaatteja lisäksi niin nekin jotka ei tykkää kinkkukiusauksesta saa jotain syödäkseen. Mun mielestä ruoan ei tarvitse olla niin älyttömän fiiniä, riittää että se on hyvääNo laittasin ehkä ainakin 2 lämmin ruokavaihtoehtoa,kahvipöydän runsaamman yms.
Kannattaa varmaan sitten ennen seuraavia yo-juhlia käydä ABC:lla matkalla syömässä maha täyteen niin ei haittaa jos taas on tarjolla kinkkukiusausta. Katsos kun kaikki eivät ole synnynnäisiä pitopalveluemäntiä, vaan tavallisia perheenäitejä jotka yrittävät jotenkin selvitä juhlista ruokatarjoiluineen. Eikä kaikilla edes lompakossa pullota ylimääräisiä seteleitä että voisi tilata ne ruoat valmiina.heh viimevuonna oli 4rippijuhlaa ja yhdet lakkiaiset ja joka paikassa oli kinkkukiusausta.. Tosin ei ollut kylmää eikä pahaa ja ei ollut siis sama henkilö joka tarjosi joka kerralla...