Y
Yli käsityksen
Vieras
niin vuosiin ei ole nähty olen hoitanut sukumme hautaa ostanut kukat keväällä syksyllä kanervat ja hoitanut mullan kukkapenkkiin. Talveksi olen vienyt lyhdyt ja kynttiät.
Tietysti tehnyt haravoinnit jne.
Nyt sitten oli ylläri ovella kun minun viemät kukat eivät kelvanneetkaan heille oli ne revitty irti ja tuotiin minulle. Kukaan heistä ei ole millään tavalla hoitanut hautoja tai käyneet haudoilla viimeksi 3v sitten talvella ja edellinen kerta 10v sitten talvella. Tiedän kun silloin oli hautajaiset ja he asuvat todellakin kaukana.
En ole rahaa keltään pyytänyt kukkiin tai muuhun ja nyt sitten tämä vaan oli isku päin näköä.
Onkohan tämä kovinkin trendikästä eteläisessä suomessa (jossa he asuvat) ?
Pakko oli purkautua jotenkin menee yli ymmärryksen.
Tietysti tehnyt haravoinnit jne.
Nyt sitten oli ylläri ovella kun minun viemät kukat eivät kelvanneetkaan heille oli ne revitty irti ja tuotiin minulle. Kukaan heistä ei ole millään tavalla hoitanut hautoja tai käyneet haudoilla viimeksi 3v sitten talvella ja edellinen kerta 10v sitten talvella. Tiedän kun silloin oli hautajaiset ja he asuvat todellakin kaukana.
En ole rahaa keltään pyytänyt kukkiin tai muuhun ja nyt sitten tämä vaan oli isku päin näköä.
Onkohan tämä kovinkin trendikästä eteläisessä suomessa (jossa he asuvat) ?
Pakko oli purkautua jotenkin menee yli ymmärryksen.