sukulainen oli eilen kylässä,lähti menee koska suutuin lapselleni ja korotin ääntäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hilkka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hilkka"

Vieras
9,5v lapsi käyttäytyi kuin 2,5vuotias uhmaikäinen, mitään ei kuunnellu ja minulla oli tarve kipujeni takia pystyä olemaan lepoasennossa. Lapsen piti syödä iltapala,mutta sensijaan kiipeili kaapeilla,leikki kameralla,juoksi karkuun nauraen yms.

serkku makasi sohvalla ja sitten kun olin saanut lapsen sänkyyn niin serkku kävi ilmoittaa että lähtee toiseen paikkaan yöksi. (ollaan siis serkun kanssa kavereita ja hänelle ei ole mitenkään vieras asia lapset,eikä myöskään se jos joku ärtyy lapselleen,toki minä en ole niin tehnyt aiemmin,mutta serkun sisko varmasti).

ihan älytöntä että aikuinen ihminen lähtee lätkimään siksi että joku suuttuu lapselle tämän huonosta käytöksestä!

No ehkä se lähti ihan vaan siksi, että huomasi sinun olevan kivuissasi ja todennäköisesti hänen läsnäolonsa vuoksi teidän muksu veti omaa "showtaan". ajatteli kenties, että hänen olisi parempi poistua, että lapsi rauhoittuu ja sinä saat levättyä.

kuule serkku, en ole väkivaltainen enkä hullu. sun ip voidaan jäljittää ja saat syytten herjauksesta, etkö ymmärrä ettei netissäkään voi haukkua toisia ihmisiä.

[QUOTE="hilkka";29630501]vierasd: koska serkun piti jäädä yöksi,mutta ilmoittikin sitten lähtevänsä xxxx yöksi[/QUOTE]

Eihän tuossa ole mitään syytä ilmoitettu.

Yhteistyössä