A
"AnnaMAnna"
Vieras
Kaikki alkoi siitä, kun lupautusin tekemään mammani synttäreille kutsikortit. Kävimme yhdessä ostamassa tarvikkeet jne. Mammani lupautsi etsimään itsesästään nuoruuskuvan jonka sitten tulostaisin ulos ja liimaisin korttiin. No hää löysi kuvan ja toi sen.Mieheni töissä tulosteli sitten noin 30 kuvaa. Näytin vielä mammalleni ja äitilleni kuvaa ja se kelpas. Ei muuta kuin liimaa leikkaa askartelemaan. Tästä oli nyt kulunu noin viikko, kun mammani soittaa , että onko kutsut valmiina.. sori työ sotkee vapaa-ajan.. vihdoin sain aikaiseksi ruveta väsämään näitä ja valmista tuli. Enää itse teksti ja valmis. Ja tässäkin välissä mulle on soitettu se 1000krt , että joko valmis. (Pippalot toukokuussa) no sain liimattua ja ajattelin heittää ne samalla reisulla postilaatikkoon, kun muutenkin kauppaan tulen. Tunnin päästä tulee puhelu, että paperi on ryppynen...- joo liima ei ole vielä kuivunut.
-korttia on tarrautunut toisiin..
-siellä on viisi ylimäärästä, että ei ongelmaa...
perässä kuulin sitten , että 3korttia on vaan käyttökelposia...hmm
seuraavana pv mamma soittaa, ettå ei tykkääkään kuvasta. Voidaanko tehdä uudet??
asia kärjistyi siihen , ettå ei ole kuulemma edes nähnyt kuvia ja minä olen nyt paskanjauhaaja ja valehtelia!! Ilmoitin , että prismasta saa kutsuja ja mä en ole tulossa synttäreille!! Nyt mun olisi kuulemma pyydettävä anteeksi mammaltani?? Mutta mitä mä pyydän?? Sitä että tein kortit?
-korttia on tarrautunut toisiin..
-siellä on viisi ylimäärästä, että ei ongelmaa...
perässä kuulin sitten , että 3korttia on vaan käyttökelposia...hmm
seuraavana pv mamma soittaa, ettå ei tykkääkään kuvasta. Voidaanko tehdä uudet??
asia kärjistyi siihen , ettå ei ole kuulemma edes nähnyt kuvia ja minä olen nyt paskanjauhaaja ja valehtelia!! Ilmoitin , että prismasta saa kutsuja ja mä en ole tulossa synttäreille!! Nyt mun olisi kuulemma pyydettävä anteeksi mammaltani?? Mutta mitä mä pyydän?? Sitä että tein kortit?