Suku kuiskii "sensaatio, sensaatio!".. vittu hankkisivat oman elämän...

  • Viestiketjun aloittaja Todellakin harmaantunut
  • Ensimmäinen viesti
Todellakin harmaantunut
Äitiäni ja meitä sen lapsia on koko suku aina hyljeksiny syyttä suotta. Nyt meidän kesken on tapahtunut sellainen tapaus, että suku puhuu meistä selän takana. Ihan tuntuu kun korvat kuumottaa. Helvetin ärsyttävää... Yksi ainut serkku kehtas kysyä suoraan multa. mitä pirua sille vastaan? tekisi mieli sanoa että haistakaa paska, juorutkaa jostain muusta. Vai olisko parempi sanoa suoraan miten asiat on, että loppuis se helvetin spekulaatio?! :kieh:
 
No hei kysyi edes suoraan. Mun suku tahtoi tietää, onko meidän äidillä uusi auto vai ollaanko me ostettu kakkosauto (kun oltiin yhtä aikaa pippaloissa kaikki), joten pistivät mun nuorimman serkun kyselemään mun mieheltä, että niin mikäs auto teillä nykyisin on... =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
No hei kysyi edes suoraan. Mun suku tahtoi tietää, onko meidän äidillä uusi auto vai ollaanko me ostettu kakkosauto (kun oltiin yhtä aikaa pippaloissa kaikki), joten pistivät mun nuorimman serkun kyselemään mun mieheltä, että niin mikäs auto teillä nykyisin on... =)
No just.. meillä ei ole kyse mistään omaisuudesta. Eli pahimman luokan juorut sitte..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
No hei kysyi edes suoraan. Mun suku tahtoi tietää, onko meidän äidillä uusi auto vai ollaanko me ostettu kakkosauto (kun oltiin yhtä aikaa pippaloissa kaikki), joten pistivät mun nuorimman serkun kyselemään mun mieheltä, että niin mikäs auto teillä nykyisin on... =)
No just.. meillä ei ole kyse mistään omaisuudesta. Eli pahimman luokan juorut sitte..
Suku on pahin. Oikeesti. :hug:
 
Heh
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
No hei kysyi edes suoraan. Mun suku tahtoi tietää, onko meidän äidillä uusi auto vai ollaanko me ostettu kakkosauto (kun oltiin yhtä aikaa pippaloissa kaikki), joten pistivät mun nuorimman serkun kyselemään mun mieheltä, että niin mikäs auto teillä nykyisin on... =)
Tulipa mieleen kun yksissä bileissä miehen kaverin uus tyttis halus nähdä meidän auton rekisteriotteen, kun ei uskonut että se on meidän oma.

Oletti siis vissiin että on työauto tai jomman kumman porukoiden tms.
 
ap
:LOL: Isosisko heittäytyi luovaksi, kun yksi täti soitti sille. Kertoi sille ihan uskomatonta legendaa ja täti uskoi kaiken. Sitten, kun tädillä oli kiire lopettaa niin että pääsis juoruamaan niin sisko sanoi, että hei se oli vitsi, pitäkää huoli omista asioistanne. :D Kaikista parasta, että pieni osa niistä jutuista mitä sisko sille sanoi oli oikeasti se totuus! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:LOL: Isosisko heittäytyi luovaksi, kun yksi täti soitti sille. Kertoi sille ihan uskomatonta legendaa ja täti uskoi kaiken. Sitten, kun tädillä oli kiire lopettaa niin että pääsis juoruamaan niin sisko sanoi, että hei se oli vitsi, pitäkää huoli omista asioistanne. :D Kaikista parasta, että pieni osa niistä jutuista mitä sisko sille sanoi oli oikeasti se totuus! :LOL:
:LOL: näin sitä pitää! :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä