suklaasta....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
Tuli tässä mieleen että onko muita suklaahulluja paikalla? mä syön suklaata lähes päivittäin, kun se on niin hyvää, ja eikös suklaa sisällä niitä endorfiinejä, siksi siihen jää koukkuun(mielihyvää aiheuttavia hormoneja)

mikä muuten parasta suklaata? musta fazerin kokonaisia hassenpähkinöitä sisältävä levy :p :p :p

jos en saa säännöllisesti suklaata, varmaan kuolisin :laugh: :laugh:

Juu täällä toinen! :) Nyt vaan raskausdiabeteksen takia suklaat (ja kaikki muutkin herkut) pannassa ja tiukkaa tekee...

Suosikkisuklaata on ollut Dajm suklaa ja se Fazerin suklaa jossa on niitä punasia marjoja. Nyt kyllä söisin ihan mitä tahansa suklaata! :D

:wave:
Olen ihan mahdoton..kaikki suklaa kelpaa..kunhan on suklaata. Jäätelöönkin sekoitan kaakaojauhetta.. yms.
Ehkä maraboun minttusuklaalevy on tällähetkellä ykkönen :)

Alkuperäinen kirjoittaja pim:
Juu täällä toinen! :) Nyt vaan raskausdiabeteksen takia suklaat (ja kaikki muutkin herkut) pannassa ja tiukkaa tekee...

Suosikkisuklaata on ollut Dajm suklaa ja se Fazerin suklaa jossa on niitä punasia marjoja. Nyt kyllä söisin ihan mitä tahansa suklaata! :D

:o Kamalaa!
Tuossa tilassa sitä juuri tarvis :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kiraki:
:wave:
Olen ihan mahdoton..kaikki suklaa kelpaa..kunhan on suklaata. Jäätelöönkin sekoitan kaakaojauhetta.. yms.
Ehkä maraboun minttusuklaalevy on tällähetkellä ykkönen :)

joo se minttu on kans hyväää :p mikähän siinä muutn on että naiset on kovempia syömään suklaata?, mun mies syö harvoin...

Löysin tänään suklaasta tehdyn kakun! Niinkuin piparitalo, mutta suklaalevystä värkätty... Oli aivan ihana! Meinaan tehdä suklaahullulle ystävälleni lahjaksi.

Mä oon hirveen nirso suklaafani. Siis että peruslevyjen tai -patukoiden perään en himostele koskaan, vaikka joskus salmiakkisuklaata tai Snickersiä ostankin.
Mutta Pienen suklaatehtaan suklaat saa mun pään ihan sekasin. Onneksi sinne on sen verta matkaa ja suklailla sen verta hintaa etten ainakaan siitä syystä pääse pulskistumaan :D :D :D

Yhteistyössä