Suklaapuuromyrkytys

30.05.2006
805
0
16
Ostin jo viime viikolla joku päivä suklaamannaryynejä kun iski suklaapuurohimo. Tänä iltana sitten väsäsin litrasta maitoa (onneksi! kun meinasin jo toisenkin laittaa seuraksi). Vanhempi neiti odotti innoissaan ja yhdessä keiteltiin...
Juupa, laitoin satsit meille ja itsellä alkoi tökkiä ja pahasti. Sitten huolestuin kun neidistä ei kuulunut mitään, itse tietysti fiksusti koneen ääressä evästin :ashamed: Huikkasin että jaksatko syödä ja ei ole pakko. Vaimea ääni vastasi että kyllä minä voin syödä tai en silti kyllä oikein jaksaisi. Sanoin että anna olla vaan, äitikään ei saa syödyksi.

Tuloksena kummallakin hirveä ällötys päällä, likka itki kun mahaan sattuu ja taitaa oksennuskin tulla. Muistin oikein hyvin, miksi en varmaan 10 vuoteen ole tuota puuroa syönyt :headwall:
Miten se voikin olla noin ällöttävää, maito oli tuoretta samoin kuin Annamanna-suklaasuurimot. Ja ihan oikein tuon tein mutta ei kyllä tässä perheessä tarvitse enää väsätä :x

Käyrä kohosi siinä vaiheessa, kun ukon kanssa puhuin tuosta puhelimessa ja neiti tuli parahiksi itkemään kun vatsaan sattuu. Äijä torvesi puhelimeen heti (siis minulle osoitti) että: No niin, onneksi olkoon vaan ja plää plää....
En oikein kuullut loppua kun karjaisin vastaan ettei voinut tietää ja sitten meni luuri korvaan. Tana!!!! :kieh:
Taidan syöttää lopun puuron sille kun töistä tulee |O

Utelias kysyy: Pystyykö sinun lapsesi syömään tuota puuroa? Meille oli aivan liian voimakasta, minun rautamahallenikin :x

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Joskus muksuna olen syönyt viimeksi...
Voi toista, kun olisi urheasti vaan lapioinut moisen moskan suuhunsa :heart: :D

Juu sääliksi kävi kun näki kuinka huono olo hänellä sitten oli. Neiti joi vichyä niin sai röyhtäiltyä oloaan helpommaksi. Onneksi ei sitten joutunut reppana puklaamaan ja nyt nukkuu levollisesti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meillä ei tehdä suklaamannapuuroa koskaan, edellisistä syistä. :x
Meillä tehdään, mutta tosi harvoin. Maitoa, mannaryynejä ja tummaa suklaata
:p

Muistan kun äiti teki sitä aikanaan noin ja oli suurta herkkua... Tuosta on kyllä tovi vierähtänyt ja minulla ilmeisesti sitten maku muuttunut :D

Yhteistyössä