(sukkispano

  • Viestiketjun aloittaja eero
  • Ensimmäinen viesti
eero
just ihanaa kun polvillaan pienen jakkaran päällä kulli kovana ja nainen painelee sopivasti niin mehut lentää
tosi nopeasti . oletko suihkussa ollut vaimosi kanssa ja hanellä on sukkikset ?mulla ois haave että minullakin olis sukkikset ,mutta en oo uskaltanu ehdottaa
 
Tahtoihminen
Ja taas joku kurkkija täällä utelee,
mitä kuvottavaa joku poloinen harrastaa.
Tai joku torvelo haaveissaan kutelee,
fantasioi, mitä kaluunsa varrastaa.

Tai joku pentu hakee elämään potkua
lähettämällä provosoivan meilin,
tai joku osaton pakenee elonsa sotkuja
ja kuvittelee löytävänsä tilapäisheilin.
 
uros
minusta on kiihoittavaa työntää kulli tytön pikkuhousuihin reittä pitkin, ja hangata kullilla pikkuhousujen sisällä, olen joskus jopa lauennut siina tilanteessa, jos joku nainen tai tyttö tykkää tästä, kertoisitko omat kokemukset tästä?
 
Pipa
Eilen makailin sohvalla mahallaan,kun mieheni tuli hiero-
maan jalkojani.Siitä sitten edettiin niin,että kohta hieroin
mieheni kullia jalkapohjieni välissä.Eikä aikaakaan kun
mieheni ruiskutti spermat mustille sukkahousuilleni.
Tuntui kuulemma tosi hyvältä.Eikä se hassummalta
tuntunu minustakaan.Kokeilkaa ihmeessä...
 
Mies
Minä saan usein jalkojen hieronnasta palkkioksi jalkaseksiä. On todella kiihoittava näky kun nainen hieroo mustilla sukilla penistä, vetää esinahan taakse ja hieroo jaloillaan laukeamiseen saakka joskus ennen laukeamista hän ottaa sukan jalastaan, laittaa sen peniksen päälle ja tekee loput käsin. Saan myös uuden erektion helposti kun saan jalkahierontaa.
 
Jari
Kun naisellani on mustat ohuet sukkikset jalassa, hän hieroo jaloillaan penistäni, samalla kun tyydyttää itseään sormillaan siinä on yhdistelmä joka saa minut laukeamaan. Naiset miksette hiero jaloillanne, olen saanut aika usein kieltävän vastauksen ? Jaloille laukeaminen on myös kiihottavaa.
 
sukkismies
Kokeiltu on. Aivan mahtavaa, ikinä ei ole lentänyt niin hyvin. Jalkahieronnan palkinnoksi sain kunnolla jalkaseksiä. Siitä on tullut lähes kerran viikossa toistuva rituaali.
 
Kaupparatsu
Olin kesällä työmatkalla ja päivän päätteeksi menin hotellin baariin oluelle. Pian siinä tuli yksi nainen juttelemaan. Naisella oli päällään todella lyhyt mekko, ja ohuet ihonväriset sukkahousut. Pian alkoi yhteinen sävel löytyä juttuihin, ja pian sormeni hyväili sukkahousujen läpi märkää pillua. Eli nainenkin oli lähtenyt huvittelumielellä liikkeelle, kun lyhyen mekon alla ei ollut muuta kuin sukkahousut. Pian totesinkin, että voisimme lähteä hotellihuoneeseen jatkoille. Totesin että olen jo valmis siirtymään noiden sukkahousujen sisäpuolelle. Nainen totesi että hänen täytyy käydä vessassa. Ihmettelin vähän, kun katsoin hänen jalkojaan. Aivan kuin nainen olisi vaihtanut hieman eriväriset sukkahousut. Nainen istui viereeni ja työnsi jotain shortsieni taskuun. Sitten hän totesi, nyt menet huoneeseesi, otat sukat, shortsit ja alushousut pois ja laitat nuo minulla äsken jalassa olleet sukkahousut jalkaasi. Sitten laitat shortsit ja kengät jalkaasi ja sitten tulet tänne. Sitten juomme parit oluet täällä ja sen jälkeen voimme siirtyä sinne sinun hotellihuoneeseen, mutta ehtona on se, että molemmilla pysyy sukkahousut jalassa.

Niin minä kävin laittamassa sukkahousut jalkaan ja palasin takaisin baariin. Parin oluen jälkeen sain jalkaseksiä ja suihinoton sukkahousujen läpi. Oli erittäin mukava kokemus.
 
tuomas
Olin kesällä työmatkalla ja päivän päätteeksi menin hotellin baariin oluelle. Pian siinä tuli yksi nainen juttelemaan. Naisella oli päällään todella lyhyt mekko, ja ohuet ihonväriset sukkahousut. Pian alkoi yhteinen sävel löytyä juttuihin, ja pian sormeni hyväili sukkahousujen läpi märkää pillua. Eli nainenkin oli lähtenyt huvittelumielellä liikkeelle, kun lyhyen mekon alla ei ollut muuta kuin sukkahousut. Pian totesinkin, että voisimme lähteä hotellihuoneeseen jatkoille. Totesin että olen jo valmis siirtymään noiden sukkahousujen sisäpuolelle. Nainen totesi että hänen täytyy käydä vessassa. Ihmettelin vähän, kun katsoin hänen jalkojaan. Aivan kuin nainen olisi vaihtanut hieman eriväriset sukkahousut. Nainen istui viereeni ja työnsi jotain shortsieni taskuun. Sitten hän totesi, nyt menet huoneeseesi, otat sukat, shortsit ja alushousut pois ja laitat nuo minulla äsken jalassa olleet sukkahousut jalkaasi. Sitten laitat shortsit ja kengät jalkaasi ja sitten tulet tänne. Sitten juomme parit oluet täällä ja sen jälkeen voimme siirtyä sinne sinun hotellihuoneeseen, mutta ehtona on se, että molemmilla pysyy sukkahousut jalassa.

Niin minä kävin laittamassa sukkahousut jalkaan ja palasin takaisin baariin. Parin oluen jälkeen sain jalkaseksiä ja suihinoton sukkahousujen läpi. Oli erittäin mukava kokemus.

Mahtaa olla melkoinen mielikuvitus, kun heteronainen innostuu miehestä sukkahousuissa. Väitän että fantasiaa on, ei norminainen innostu miehestä nailoneissa tai rintsikoissa.


Siis molemmilla sukkahousut jalassa, lol....:))
 
Viimeksi muokattu:
naatiskelija
Fantasiaa tai ei, mutta on kiva vetää ohuet sukkikset jalkaan ja antaa kalun sykkiä. Nailonit tuntuu niiiiin ihanilta jalassa, että... Hotelleista puheen ollen olen ollut lobbybaarissa sukkikset, korkkarit ja minihame päällä. Tosin minibaari tyhjeni kiitettvästi laittautumisen ohessa. Oli kiihottavaa kävellä lobbyyn stringit peppuvaossa, kynnet lakattuina ja korot kopisten. Ens viikonloppuna uusiks.
 

Yhteistyössä