Olin kesällä työmatkalla ja päivän päätteeksi menin hotellin baariin oluelle. Pian siinä tuli yksi nainen juttelemaan. Naisella oli päällään todella lyhyt mekko, ja ohuet ihonväriset sukkahousut. Pian alkoi yhteinen sävel löytyä juttuihin, ja pian sormeni hyväili sukkahousujen läpi märkää pillua. Eli nainenkin oli lähtenyt huvittelumielellä liikkeelle, kun lyhyen mekon alla ei ollut muuta kuin sukkahousut. Pian totesinkin, että voisimme lähteä hotellihuoneeseen jatkoille. Totesin että olen jo valmis siirtymään noiden sukkahousujen sisäpuolelle. Nainen totesi että hänen täytyy käydä vessassa. Ihmettelin vähän, kun katsoin hänen jalkojaan. Aivan kuin nainen olisi vaihtanut hieman eriväriset sukkahousut. Nainen istui viereeni ja työnsi jotain shortsieni taskuun. Sitten hän totesi, nyt menet huoneeseesi, otat sukat, shortsit ja alushousut pois ja laitat nuo minulla äsken jalassa olleet sukkahousut jalkaasi. Sitten laitat shortsit ja kengät jalkaasi ja sitten tulet tänne. Sitten juomme parit oluet täällä ja sen jälkeen voimme siirtyä sinne sinun hotellihuoneeseen, mutta ehtona on se, että molemmilla pysyy sukkahousut jalassa.
Niin minä kävin laittamassa sukkahousut jalkaan ja palasin takaisin baariin. Parin oluen jälkeen sain jalkaseksiä ja suihinoton sukkahousujen läpi. Oli erittäin mukava kokemus.