sukkahousut vai pitkikset pojalle 2-5v

  • Viestiketjun aloittaja "neith"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
meillä siis poika 3,5v edelleen käyttää sukkahousuja kun koen ne käytännöllisimmiksi, mukavat päällä eikä nilkat ole paljaana...
eikä myöskään tule nilkkojen kohdelle ikävästi painavaa "myttyä" kun lähdetään ulos..
 
"vieras"
Mulla on vähän reilu 2v pojalla molempia. Itse tykkään pitää sukkiksia, just siksi ettei kenkään tarvitse tunkea paksua myttyä nilkan kohdalta kun kalsarinlahje on laitettu sukan sisään, siihen tulee paksumpi kohta.

Mutta itse se tykkää maailman eniten supermieskalsareistaan, jotka saatiin jo viime talvena palstan joulukeräyksen paketista. Kiitos hänelle joka noi pöksyt laittoi. On pidetty kyllä kohta puhki yöhousuina noi supermiespökät.
 
3-vuotiaaksi asti sukkahousut, sen jälkeen ei kumpiakaan... Viime talvena siis ei suostunut kumpaakaan, mutta onneksi oli niin kylmä, että piti villapöksyjä. Olen koittanu sit vaan hankkia vähän kapeamman mallisia college-housuja. Päiväkodissa on niin kuuma sisällä, että ei tod tarvii kaksia pöksyjä. (mä en kestä et lapset on sukkahoususillaan. kaamean näköistä).
Täksi talveksi olen neuvotellut, että pitäisi pitkiä kalsareita. Erityisesen tärkeänä poika piti sitä, että niissä EI saa olla aukkoa edessä.
 

Yhteistyössä