Sukkahousut tai Stay Upit pakolliset morsiamella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian

Vieras
Menen naimisiin heinäkuun lopulla ja minulla on ihan perinteisen mallinen pitkähelmainen hääpuku. Kengät olen myös jo hankkinut ja ne ovat open toe -malliset. Ajattelin mennä ilman sukkahousuja tai stay upeja, koska puku itsessään on varmasti ihan lämmin, sääreni eivät näy alta, en erityisemmin välitä sukkahousuista ja kenkieni malli on sellainen etteivät sukkahousut näytä oikein kivalta. Olenko nyt tekemässä kauheaa tyylimokaa? Sanokaa etteivät ne ole pakolliset?

No jaa, eivät ne varmaan pakolliset ole.
Mutta pitäisin aika erikoisena paljasvarpaista morsianta kuitenkin.

Sukkia saa nykyään sellaisina, jotka sopivat sandaaleihin eli ilman kärkivahviketta.

Etiketin mukainen pukeutuminen vaatii naiselta sukkia. Nykyään tosin kesäisin vieraatkin saattaa laittaa sandaalit ja paljaat varpaat joten eipä se ihan pakollista ole. Olihan yhdessä hääohjelmassakin yksi morsian villasukissa alttarilla ja olen paljasjalkamorsiamistakin kuullut. Tosin jos haluat sukkanauhan niin se kyllä sopisi paremmin stay-upin kanssa kuin ilman mitään..

Sukkanauhan haluan, ihan vain sen heittämisen takia. Kenkiä en halua vaihtaa, koska ne ovat niin ihanat ja juuri minun tyyliseni. Olen vain aina inhonnut ajatusta avokärkisistä kengistä ja sukkahousuista, jolloin ainoaksi vaihtoehdoksi jäisivät ns. open toe-sukkahousut tai mieluummin stay upit, jos sellaisia on olemassa. Ja silti lopputulos olisi ns. paljaat varpaat. Sulhanen ei osaa stay upeja kaivata. Oon joskus hankkinu seksikkäitä korsettejakin, mutta ei se niistäkään erityisesti innostu. Lähinnä innostuu vartalosta niiden alla.

Kiitos kaikille mielipiteistä, tämä autto mua jäsentämään asioita mun mielessä. :) Meen ilman sukkahousuja ja en oo muutenkaan ikinä ollut ihminen joka ns. itkisi muiden mielipiteistä. :)

Kyllä minäkin halusin ihan sen seksikkyyden takia ne sukkanauhat, korsetit ja muut. Oli se varmaan miehellekin kiva miettiä päivän mittaan, että millaset on odottamassa, kun tiesi että olen hankkinut alusasut ja että ne ovat päällä muttei sitä millaiset ne ovat... Lisäsi pientä sähköä hääyön odotukseen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Et tee mun mielestä tyylimokaa.
Mä haluaisin itse mennä naimisiin paljain jaloin nurmikolla kukkaseppele päässä.
Hääyöksi kyllä laittaisin sukkanauhat ja jotkut kivat saappaat jalkaan... ;)

Tässä vois olla ideaa, lisäilee jotain sitten juhlien jälkeen ennen hääyön alkamista. Se ois kyllä enemmän mulle sellanen tunteennostattaja kuin miehelle.. :laugh:

Nyt oon kyllä taas ihan tuuliviiri. Just soitin Helsinkiin Stockmannille että oisko niillä myynnissä open toe -mallisia stay upeja. :D Käski soittaa uudestaan perjantaina kun niillä on sukkaosasto muuttamassa ja eivät osanneet sanoa mitään. Jos sellaset löytyy, niin sitten ostan, muussa tapauksessa menen paljain säärin. :) Onko kukaan muuten ikinä nähnyt sellaisia missään? :)

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Kyllä minäkin halusin ihan sen seksikkyyden takia ne sukkanauhat, korsetit ja muut. Oli se varmaan miehellekin kiva miettiä päivän mittaan, että millaset on odottamassa, kun tiesi että olen hankkinut alusasut ja että ne ovat päällä muttei sitä millaiset ne ovat... Lisäsi pientä sähköä hääyön odotukseen... :)

Oletko muuten happy aquarium myy? ;) Korsettia ei mulle tule. Mun puvussa on itsessään jo korsetti ja hääliikkeen myyjä ei missään tapauksessa suositellu kahta korsettia päällekkäin istuvuuden ja mukavuuden vuoksi. Oli mun sukkaratkaisu mikä tahansa aion kyllä panostaa alushousuihin ja rintaliiveihin. Eli haluan näyttävät ja ihanat maksoivat sitten mitä maksoivat. :)

Mietin pitkään mitä alle laitan. Lopuksi oli valintani korseletti jossa sukkanauhat. Ostin satiiniset liivisukat. Alushousuja en käyttänyt ollenkaan. Olen tyytyväinen valintaani.

Yhteistyössä