Sukkahousut miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Urheilijoilla olen kyllä nähnyt moista. Juoksijoilla on ihan yleistä tuo sukkahousujen käyttö, samoin pyöräilijöillä. Yksi miespuolinen työkaveri käyttää talvella sukkahousuja farkkujen alla, mutta ei sentään shortsien kanssa. Jossain muotisivuilla oli kyllä miesten leginsseistä juttua, kuinka ne on tulossa muotiin myös miehille.

urheilijamies olen, mutta syy käyttää sukkiksia on ihan eri. Potkuhousujen jälkeen siirryin suoraan ihanan ohuisiin sukkahousuihin, jotka kiihottivat mua. Ja oon todella antanut tulla!

Samaa mieltä ei se miestä muuta sitä paitsi sukkahousut on kovemmat pitää päällä kun pitkiä kalsareita. sitä saadaan tätä tyyliä ja muotia kauniita miehiä ja saada naiset rakastumaan tyylin ja muotiin kauneuteen.

On aivan turhaa kiistellä siitä, sopivatko sukkahousut miehille vai ei. Jos sukkahousut tuntuvat jostakin miehestä mukavilta, niin siitä vaan menoksi.
Joissakin tapauksissa sukkahousut voivat olla miehellekin paljon parempi ratkaisu kuin esimerkiksi pitkät alushousut. Esimerkiksi talvisin on paljon mukavampaa käyttää hyvin istuvia, lämpimiä sukkahousuja kuin lököttäviä, mauttomia ja usein myös nopeasti reikiintyviä kalsareita. Löytyyhän markkinoilta nyt jopa 500 denierin sukkahousuja, ja ne voivat käytössä osoittautua todella mukaviksi ja pitkäikäisiksi. Omituista kyllä tällaisia lämpimiä talvisukkahousuja näytään valmistettavan ennen kaikkea Puolassa. Vilkaiskaapa nyt vaikka nettiosoitetta http://www.moretights.com ja valitkaa sieltä tights 200 tai 500 tai 600 den.

No sanon suoraan sitten, mun mielestä sukkahousut on naisten juttu, eikä todellakaan kuulu miehille.

Voisin tuosta vain luetella sinulle kymmeniä asioita ,jotka vielä muutama vuosikymmen sitten olivat vain miesten juttuja ja satoja asioita ,joita sata vuotta sitten ei kukaan sen ajan radikaali villeimmissä unelmissakaan olisi pystynyt kuvittelemaankaan naisen vielä joskus tekevän .

Kuvitteletko ,että sanokaamme esim, vuonna 2073 mikään maailmassa ei ole muuttunut sitten vuoden 2014? Jos et pysty,niin mieti sitten mitkä kaikki asiat muuttuivat vuosien 1914 ja 1973 välissä.Lista on niin pitkä,että siihen tarvittaisiin satoja tämän palstan sivuja.

Yhteistyössä