Sukkahousut miehellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annica1968
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annica1968

Vieras
Hei, olen mies ja käytän naisten ohuita sukkahousuja housujen kanssa kylmänä vuodenaikana, eli siis jo nyt lokakuussa. Käytän niitä päivittäin ja ne ovat osa minun arkipäivääni ja käytän kotona useimmiten hametta tai mekkoa. Olen sinkku, joten minulla ei ole mitään ongelmia vaimon tai tyttöystävän kanssa tästä asiasta. Kukaan ei tietenkään tiedä minun pikku "paheestani", koska käytän tietenkin polvisukkia, jotka luvalla sanottuna ovat usein turhan kuumat. Kysymykseni on nyt tämä: Seuraan Amelia - lehden keskustelupalstoja ja näyttää siltä kuin ruotsalaiset naiset suhtautuisivat hyvinkin liberaalisti sukkahousumiehiin ja monet miehet käyttävät sukkiksia aivan julkisesti. Tämä olisi ihan ideaalitila minun kannalta, mutta miten naiset täällä Suomessa suhtautuvat asiaan?

No Ruotsin naiset saattavat tykätä sukkahousumiehistä, mutta täällä Suomessa naiset tykkää enemmän tosimiehistä. Ruotsissa ollaan muutenkin liberaalimpia kun siellä on pakostakin totuttu kaikenlaisiin omituisten otusten kerholaisiin, kun täällä Suomessa taas ollaan samasta muotista luotuja ahdasmielikköjä.

Koulu kaverini veli jo 1967 käytti sukkahousuja jalassaan. Talvella ei nilkat palelleen. Ja muutenkin kulki myöhemmin paplarit päässä kotonaan- se oli sitä mini fogue aikaa.
nykyäänkin huolehtii ulkonäöstään ja on hetero, tietääkseni.