Sukkahousuniksejä? Joululahjoja silmälläpitäen.

Riisiä 280g.Keitä!
Ota sukkahousuista kärkiosat ja täytä ne riisillä.Leikkaa ylimääräiset pois.
Tee tiukka solmu(toimii nänninä)
Laita nämä rintaliiviesi sisään niin saat imetyksen pilaamien rintojen tilalle kunnon tötsät.

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Riisiä 280g.Keitä!
Laita nämä rintaliiviesi sisään niin saat imetyksen pilaamien rintojen tilalle kunnon tötsät.
*tyrsk* :laugh: Tätä täytyy kokeilla. :laugh:

Riisiä 280g.Keitä!

Onx tää toiminu testiolosuhteissa? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: kops

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Riisiä 280g.Keitä!

Onx tää toiminu testiolosuhteissa? :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: kops

Ei tietoa!Itsellä on tuota etumusta tarpeeksi mutta jos laihdutettua joskus saan niin täytyy melkein testata :laugh: :laugh:

Kauramuoreja (linnun ruokintaan): Täytetään kauroilla ja muokataan muorin muotoon, liimaa silmät ja huivi päähän.

Pumpulia täytteeksi. Muotoilet pään ja neulot silmät suun ja nenän. Lisä rekvisiitalla muotoutuu ontuksi tai enkeliksi. Sitten vaikka magneetti taakse tai teet noista riippuvia koristeita...

Meidän kahvitauon satoa: Lahjoita miehellesi uusi neitsyys. Sukkahousut vaan jalkaan ja panoksi... Tämä juttuhan alkoi siitä, että joku nainen oli jenkeissä leikkauttanut itsensä neitsyeksi hääpäivälahjaksi miehelleen. Keksittiin köyhän-naisen-versio

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Pitäsköhän tehdä kestokahvinsuodattimet koko suvulle? :saint:

aromit mukana valmiiksi jos käyttyjä housuja käytät.
Niinpä. :saint:

mä olen joskus harkinnut laittavani kaukosäätimet sukkisten sisään ja naulaavani sukkikset sohvaan kiinni :saint:

Pitäsköhän tehdä kestokahvinsuodattimet koko suvulle? :saint:

aromit mukana valmiiksi jos käyttyjä housuja käytät.
Niinpä. :saint:

mä olen joskus harkinnut laittavani kaukosäätimet sukkisten sisään ja naulaavani sukkikset sohvaan kiinni :saint:
Tuossa on ideaa, pysyvät tallessa. :xmas:

Jos laitat sukkahousun haaraosan (ts yläosan) päähäsi ja kiedot sääriosat kasvojesi ymprärille ja vedät ne leuan alta takaisin päälaelle solmien terät tiukasti toisiinsa saat halvan ja persoonallisen kasvojenkohotuslookin.

Tiedä sitten kelle sellaista voi lahjaksi antaa, miehelle- astetta kauniimpi vaimo B)

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Jos laitat sukkahousun haaraosan (ts yläosan) päähäsi ja kiedot sääriosat kasvojesi ymprärille ja vedät ne leuan alta takaisin päälaelle solmien terät tiukasti toisiinsa saat halvan ja persoonallisen kasvojenkohotuslookin.

Tiedä sitten kelle sellaista voi lahjaksi antaa, miehelle- astetta kauniimpi vaimo B)
Mun on pakko käydä ostamaan sukkikset ja testata tuo. :laugh:

En ole kyllä kokeillut mutta veikkaisin että punaisista ja vihreistä sukkahousuista
voisi saada askareltua varsin näyttävät jouluiset ovikrannsit (hiukan pullapitkomaisesti ympyräänmuotoon letitellen) vielä kun työn viimeistelisi
Nokianvihreällä glitteriliimalla, olisi se taatusti upea!
Vaikka opettajille lahjaksi B)

..tääl on muut vähän tätä niksi pirkka osastoa... :laugh:
Itse olen tehnyt sukkahousukukkia; rautalangasta tehdään silmukka (=terälehti ) jonka päälle pinnotetaan sukkahousuista leikatut pikkupalat ja sit vaa varsiteipillä viimeistellään varret näteiksi..
Hienoja tulee, ihan oikeesti..

Tätä ette muuten varmana ole kokeilleet.

Ota tavalliset sukkahousut. Aseta toinen lahje oikeaan jalkaasi, ja toinen vasempaan. Vedä sukkahousut ylös. Saat kätevät sukkikset! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja askartelua..:
..tääl on muut vähän tätä niksi pirkka osastoa... :laugh:
Itse olen tehnyt sukkahousukukkia; rautalangasta tehdään silmukka (=terälehti ) jonka päälle pinnotetaan sukkahousuista leikatut pikkupalat ja sit vaa varsiteipillä viimeistellään varret näteiksi..
Hienoja tulee, ihan oikeesti..
Mä oon nähnyt noita. Muttei onistuis multa. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tätä ette muuten varmana ole kokeilleet.

Ota tavalliset sukkahousut. Aseta toinen lahje oikeaan jalkaasi, ja toinen vasempaan. Vedä sukkahousut ylös. Saat kätevät sukkikset! :heart:

:D tosi kätevää. Heti huomenna kokeilemaan.

Yhteistyössä