sukatko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voiks kylään mennä ilman sukkia jos on sellainen kesäasu, johon ei oikein sovi sukat (caprit). Oon kyllä huoltanut jalat, raspannut ja lakannut kynnet. Haittaisko sua jos teillä joku vieras ois paljan varpain? Tulee paljon porukkaa.

Ei mua haittaisi. Usein kuljetan itse laukussa mukana niitä varrettomia sukkia *mitkäs olivatkaan nimeltään?*, ja laitan sisällä jalkaan jos kenkien kanssa ei käy sukat. Mutta mä en tykkääkään mun varpaista ;)

Tottakai voit mennä ilman sukkia. Ei mua ainakaan haittaa, jos meille tulee ilman sukkia.
Mä en mee ilman sukkia ainoostaan sellaseen kyläpaikkaan, jossa koiralla on juoksut ja verta joka paikka täynnä :x .

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ehkä kantsis ostaa sellaiset avokassukat. Caprien kanssa vaan jotekin ei sukat mun mielestä sovi.

Olisiko kellään tähän aiheeseen lisää mielipiteitä?!

Mä olen käyttänyt caprienkin kanssa sukkia. :ashamed:

No siis varmaan voi pitää mutta musta vaan jotenkin shortsien, hameiden ja caprien kanssa ei sovi mitkään sukat. Hameen kanssa sukkahousut voi laittaa. Mutta itsekin nyt siis aion laittaa ne ihonväriset avokassukat, mutta otan pois ne, jos joku muukin on paljan jaloin.

Yhteistyössä