suihkurusketus

mä olen tänään illalla menossa suihkurusketukseen ja mun piti tehdä ihokuorinta kotona ennen sitä mutta nyt kun luin ohjeet läpi niin kuorinta olisi pitänyt tehdä eilen, niin te jotka ovat käyneet suihkurusketuksella niin oletteko tehneet ihokuorinta ensin?
Mietin nyt jos kuorinta kannattaa silti tehdä vai jättää tekemättä...
Onko suihkurusketuksen tulos sitten tasainen jos jättää tekemättä?
 
...
On tasainen, mutta rapisee päivän-kahden-kolmen päästä pois ( riippuen siitä kuinka kuiva ihosi on ). Sinuna vielä nyt äkkiä kuorisin, jos mahdollista. Onhan iltaan vielä aikaa.

Mutta älä pety, rusketus ei tosiaan kestä tasaisena muutamaa päivää kauempaa, toisin kuin luvataan. Olen testannut monet paikat, ja kuullut myös kavereiltani samaa ( joilla kosteampi iho kuin minulla ).
 
Mun tutuilla on rusketus kyllä kestänyt yli viikon tasaisena, ja sen jälkeen vaalenee nopeasti ja reilusti, mutta on kyllä pysynyt tasaisena.
Juttelin yhden kaverin kanssa jos kannattaa kuoria, se sanoi ettei se ole ikinä ja silti lopputulos on ollut hyvä, mulla on kyllä erilainen iho niin kyllä mä ehkä silti kuorin...
Ja toivon vaan että mun rusketus on vielä lauantain hyvä, sen jälkeen ei ole väliä.
Kosmetologi sanoi mulle kun varasin ajan että tämä on hyvä päivä tehdä rusketus jos haluaa että se on lauantaina hyvä koska menee ainakin 12h ennen kun iho on ruskettunut, ja sitten se pysyy n.3päivää ja sen jälkeen vaalenee.
 
mie
Mä kävin pari vuotta sitten muutaman kerran suihkurusketuksessa. Väri pysyi kyllä aina tasaisena (paitsi kerran alkoi sataa heti kun pääsin sieltä pois.... ). En mä joka kerta muistanut kuoria, mutta mulla on iho hyvässä kunnossa, ei ole yhtään kuiva. Jälki oli joka kerta tosi hyvä, tosin olisin toivonut pidempää kestoa (mulla kesti vaan pari päivää).
 
Joo olen käynyt, viimeksi eilen. Mulla on kestänyt yleensä about viikon se väri hyvin, jonka jälkeen alkanut vaalentua. Ja on pysynyt tasaisena koko ajan.
Pidempi kestoisen olen väristä saanut siten, että olen neljän päiän kuluttua suihkurusketuksen laitosta laittanut itseruskettavaa. Ja siitä eteenpäin kerta viikkoon.
Ja olen kuorinut ihon aina ennen rusketukseen menoa.
 
"Emilia"
Olen käynyt monta kertaa BEAT:n suihkurusketuksessa ja meikissä (+kampaus), voin ehdottomasti suositella paikkaa! Ammattitaitoista ja iloista porukkaa!
ks. http://www.hairbeat.fi/
 

Yhteistyössä