suihinotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks se ois naisen alistamista? Tuskin normaali parisuhteessa kumpaakaan alistetaan, ellei sitten tykätä sellaisista leikeistä. Ei se ole alistamista jos nainen ottaa suihin tai mies nuolee pimppaa sen mehut niellen. Onko se miehen alistamista kun moni mies tuntuu tykkäävän pyllyreijän nuolemisesta? Ei kai kaikessa tarvii olla että annetaan ja saadaan molemmat joka kerta saman verran tai sitten toista alistetaan.

Mitäs mieltä ootte tästä? Mä haluaisin että _joskus_ (siis ei aina eikä mitenkään säännöllisesti, siis edes kerran) rakastelun jälkeen mies alkaisi nuolla mun pillua ja kun sieltä tulee siemenet ulos, mies imisi nekin suuhunsa ja nielisi. Miehelle se oli aluksi ällö ajatus, mutta lupasi sulatella asiaa. Ja en oo mitenkään pakottamassa.

Eihän se ole alistamista, vaan päinvastoin! Mieti nyt itsekin, kummalla on valta, sulla kun panet suuhun, vai naisella, jolla on sun kalu suussa!!

... Siksi kai suihinotto onkin niin kivaa, kun saa antaa nautintoa ja mies on silloin aivan täysin vallassani. Minä saan määrätä tahdin, mitä teen, milloin annan miehen saada orkun yms. :D

Eli pyydä vaan naistasi ottamaan suihin. Mutta: Jotkut vaan ei tykkää niellä, sanovat että se on pahaa. (Oletko itse maistanut spermaasi?) Minusta sperma ei maistu miltään, mutta seksi on hauskaa vain jos molemmilla on hauskaa, joten siinä asiassa lähesty kannustavasti ja kehuen, mutta hyväksy jos nainen ei halua niellä.

Vähän outoa puhetta, että sperma ei maistu millekkeään...
et ole tainnut koskaan maistella sitä tai edes niellä.
Sperma on ihan hyvää, mutta suolaista ja tämän pitäisi kyllä suussa maistua, ainakin jos on makuaisti tallella...?

Ei se sperma munkaan mielestä millekkään maistu, en ole kyllä kauheesti kurlaillut, aika nopeasti se soljahtaa kurkusta alas...ei sitä tarvi maistelemaan jäädäkkään...