V
vieras
Vieras
puristatteko te suihinoton aikana huulia vain yhteen vai imettekö myös? jos imette niin kovaakin? oon kovin ujo tuollasissa ja olis kiva tietää mistä miehet tykkää kun en uskalla kysyäkkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:siis uskallat ottaa suihin mutta et kysyä mistä mies tykkää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Kyllä minä panostan hellään otteeseen enkä suinkaan kovaan imemiseen. Hellä, mutta tarpeeksi tehokas. Käytän myös kieltäni tehokkaasti, pyörittelen sitä peniksen ympäri samalla, nuoleskelen enemmän kuin imen. Kädet tietty toiminnassa mukana..
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Kysy mieheltä,kaikki ei todellakaan tykkää kovasta imemisestä. Jokainen mies on yksilö ja tykkää eri jutuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Kyllä minä panostan hellään otteeseen enkä suinkaan kovaan imemiseen. Hellä, mutta tarpeeksi tehokas. Käytän myös kieltäni tehokkaasti, pyörittelen sitä peniksen ympäri samalla, nuoleskelen enemmän kuin imen. Kädet tietty toiminnassa mukana..
Niin minäkin teen! Ei mun mies ainakaan tykkää jos liian kovaa imee!
Kosteat huulet, "ahnaat" on hyvästä ja ei saa unohtaa myöskään palleja! ne on aika tärkeessä osassa siinä hommassa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:...ajattelin asioita irtosuhteiden kannalta.niin en voi kysellä kaikilta et mist tykkää.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Niin hullu en ole, että tähän vastaan.
Sitten kun singottaisiin aloitus seksiosioon ja vauhdilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Niin hullu en ole, että tähän vastaan.
Sitten kun singottaisiin aloitus seksiosioon ja vauhdilla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Kyllä minä panostan hellään otteeseen enkä suinkaan kovaan imemiseen. Hellä, mutta tarpeeksi tehokas. Käytän myös kieltäni tehokkaasti, pyörittelen sitä peniksen ympäri samalla, nuoleskelen enemmän kuin imen. Kädet tietty toiminnassa mukana..
Niin minäkin teen! Ei mun mies ainakaan tykkää jos liian kovaa imee!
Kosteat huulet, "ahnaat" on hyvästä ja ei saa unohtaa myöskään palleja! ne on aika tärkeessä osassa siinä hommassa :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jos tämä siirretään seksiosioon niin kaikki luulevat että mä palstailen sielläkin ja se olisi ihan kamalan noloa :'( :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jos tämä siirretään seksiosioon niin kaikki luulevat että mä palstailen sielläkin ja se olisi ihan kamalan noloa :'( :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:jos tämä siirretään seksiosioon niin kaikki luulevat että mä palstailen sielläkin ja se olisi ihan kamalan noloa :'( :snotty:
imago ennenkaikkea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä en oikeasti haluaisi sinne.
Äsyttävää, kun koskaan ei tiedä, mikä ketju sinne hilataan.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Mä en oikeasti haluaisi sinne.
Äsyttävää, kun koskaan ei tiedä, mikä ketju sinne hilataan.
Siis mä kävin vähän aikaa sitten vilkasee seksiosiota- ja vaikka tiedän, että jotkut alotukset sinne heitetään- niin oli aika outoa katella, et jaa, mäkin oon sit muka tänne kirjotellu:/
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Puristan yhteen ja imen kovaa
Ja käytän kättä suun "jatkeena"