suihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja otto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

otto

Vieras
Ei ole juuri kokemusta suihinotosta, mutta miesystäväni haluaisi minun niin tekevän.
Mieheni on myös hellä ja huomaavainen minua kohtaan ja haluaa täyttää myös minun toiveeni. Itse en tosin tykkää siitä, että minua nuollaan - joskus nuorempana kyllä- näissäkin asioissa kai mielihalut muuttuu ajan myötä. Nyt haluan panoa, ja sormeilua.

Mutta itse kysymys miehille: Onko kiihottavampaa (toivottavampaa), että mies tulee suuhun.
En pidä edes ajatuksesta- voi olla että yökkään tai oksennan..
Mutta muuten otan suihin ihan mielellään.

Ei se minustakaan tunnu kivalta, jos sua alkaa tekemään pahaa ja ällöttää mälli kurkussasi. Ei sellaista voi vaatia. Silloin kannattaa keskeyttää ja jatkaa muualla.

Minä taas ottaisin suihin vaikka useinkin ja tekisin sillä mieheni tyytyväiseksi, mutta kun se sanoo, että se kutittaa ja käskee lopettamaan. Edelliset mieheni eivät sanoneet noin, joten teen sen oikein. Olisi niin hienoa vaikka herättää mieheni siten, mutta kun sitä alkaa kutittaa ja se alkaa nauramaan ja heti on lopetettava, jotenkin noloa. Olisi hauska tietää millä tavalla silittämällä tai hieromalla voisin myös tehdä hyvää ja sillä tavoin houkutella seksiin.

Eihän sua kukaan pakota nielemään eli homman voi lopettaa ennen sitä ja siirtyä kunnon panoon tai antaa vaikka nesteiden lentää käsille tms! Suihinotto toimii kyllä hyvin alkulämmittelynä...

itsekkään en usein niele, vaan alapään nuoleminen on osa esileikkiä. jos siitä ei pidä kannattaa ensin lähteä liikkeelle pienistä teoista, nuoleminen ensin ja sitten vasta kuntuntuu siltä niin kokonaan suuhun.
puhtaus ennen kaikkea alussa.
kun osana esileikkiä mieheni ei edes halua loppuun asti suussani vaan ""oikaa"" seksiä sen jälkeen, tällin vältymme ongelmalta.

..""joten teen sen oikein""

Ei ole yhtä oikeaa tapaa! Oikea tapa on se, joka kenestäkin hyvältä tuntuu, se on siis täysin yksilöllistä tietenkin.

Samoinhan on naisten kohdalla, jotkut pitävät hellästä lipomisesta, joitakin pitää nuolla rajusti, jotkut eivät pidä laisinkaan....

Luuletko että miehet olisivat samasta puusta veistettyjä! Toiset on herkempiä jne jne

Jos sperman maku pelottaa niin hyvää harjoittelua saat kun lusikoit maustamatonta
viiliä suuhusi.On muuten aika lähellä sperman makua ja koostumuskin muistuttaa
aitoa tavaraa,

Muistan tämän keskustelun vuosien takaa:)

Minusta tuo viili valmennus on hyvää, vaikka en ole spermaa koskaan maistanutkaan. Ehkä todentuntuinen tilanne tulee, kun otat koko kaksi dl kerralla suuhun:)

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Muistan tämän keskustelun vuosien takaa:)

Minusta tuo viili valmennus on hyvää, vaikka en ole spermaa koskaan maistanutkaan. Ehkä todentuntuinen tilanne tulee, kun otat koko kaksi dl kerralla suuhun:)

No ei kai kellään ny mitään ämpärillistä sitä kamaa tule! Hyvä jos lusikallinen.

Yhteistyössä