suhdesotkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmällään

Vieras
Oltiin míehen kanssa erossa viime syksynä, taustalla agressiivisuutta ja välinpitämättömyyttä miehen puolelta. Nyt tunnusti että hänellä ollut silloin kaksi yhdenillan juttua, joissa ei kuitenkaan menty itse aktiin asti. Mua epäillyt ja syyllistänyt pettämisestä siitä asti kunnes tämä tuli esiin. Miten mun pitää reagoida? Oltiin erossa silloin mutta silti tuntuu pahalta :( Mielipiteitä?

no mitäpä siitä kun kerran olitte erossa ? tuota en kyllä usko etteikö olis paneskellut - salli mun nauraa.
tottakai tuntuu pahalta, mutta se on ollutta ja mennyttä. niin makaa ku petaa.

Mä kävin saman läpi.eron aikana minulla oli uusi mies ja mies sanoi ettei hänellä ole ollut ketään.Haukkui ja nälvi minua monta viikkoa tekosestani.No päästiin "asian yli" ja palattiin yhteen kunnes selvisi että mies oli JOPA ennen MINUA käynyt panemassa jotain akkaa.
En päässyt yli asiasta, panosta kylläkin mutta en siitä että mies kehtasi nöyryyttää minua ja käskeä pyytää anteeksi jne...No yhdessä olemista kesti 6kk ja SITTEN ERO,en jaksanut enään yrittää koska tuo nöyryyttäminen miehen puolelta teki tepposensa ja tunteet kuoli itseltäni:/

Niin, ei kuulemma seissyt kun oli huono omatunto ja ajatteli mua, minä hänet jätin... Mua häiritsee se että on mua piinannut puoli vuotta pettämisepäilyillä ja nyt paljastui että itellä oli ollut kaksi naista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, ei kuulemma seissyt kun oli huono omatunto ja ajatteli mua, minä hänet jätin... Mua häiritsee se että on mua piinannut puoli vuotta pettämisepäilyillä ja nyt paljastui että itellä oli ollut kaksi naista.

Sun pitää päättää pystytkö unohtamaan ja antaa anteeksi. Miettiä kunnolla koska jos ette asiaa käsittele NYT heti pois alta niin hommasta ei tule mitään ja asia tulle jokaisessa riidassa varmasti esille.

Alkuperäinen kirjoittaja oksanen :

Sun pitää päättää pystytkö unohtamaan ja antaa anteeksi. Miettiä kunnolla koska jos ette asiaa käsittele NYT heti pois alta niin hommasta ei tule mitään ja asia tulle jokaisessa riidassa varmasti esille.

Taidat olla oikeassa. Meilä on kolme lasta joten erokaan ei tunnu helpolta. Vähän aikaa tämän sulatteluun kyllä tarvitsee.

Alkuperäinen kirjoittaja oksanen :

Taidat olla oikeassa. Meilä on kolme lasta joten erokaan ei tunnu helpolta. Vähän aikaa tämän sulatteluun kyllä tarvitsee.

Meillä Oli/on 2 lasta ja pidemmän päälle hommassa kävi niin että itse masennuin ja tämän takia päätin ottaa ja lähteä mikä oli maailman parhain ratkaisu.Tällä hetkellä minä olen onnellinen ja lapset ovat koska eivät joudu enään kuuntelemaan riitaa riidan perään ja kun äiti voi hyvin lapset sen vaistoaa :)Tsemppiä kovasti.

No sepä se. Jos koko ajan epäilee pettämisestä, niin itellä on luultavasti luurankoja kaapissa.

Mies on kyllä velkaa melkoisia anteeksipyytelyitä. Mun mielestä eronneena hänellä saa olla juttua muiden kans, ei silloin yhdessä olla..mutta ei oo oikeutta toista epäillä mistään kyllä enää. Tekisin aika selväksi pelin. Turha enää epäillä ja saa pyytää kunnolla anteeksi.

Olitte erossa eikä edes aktiin asti menty! Jos yhtään olet siinä mielessä, että aiot miehen kanssa vielä yrittää, niin unohda unohda unohda!

Yhteistyössä