SuhdeGallup: HOROSKOOPPI - LUONNE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tähti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä skorpioni ja mies oli kaksonen.. ei onnistunut
sitten olen kokeillut suhdetta myös ravun ja skorpparin kanssa ja ei onnistu.,
mikähän merkki sopii mulle? oikeasti en usko näihin

Kaksonen ja jousimies, joka on horoskooppipareista yksi parhaista joidenkin lähteiden mukaan. Täydentävät sopivasti toisiaan, mutta antavat toisilleen myös haastetta, ja näinhän se meidän parisuhteessa onkin :)

Me ollaan kaksonen ja kaksonen, arvatkaa onko tulista rakkautta! Ensin tapellaan ja sitten rakastetaan rajusti.
Hyvin menee, ei tule ainakaan tylsää.

Aiemmin olin skorpionin kanssa ja siitä ei tullut mitään!

Paras ystäväni on leijona, kaksonen ja leijona voisi varmaan toimia myös? Muut merkit tallaantuu kyllä jalkoihin, ei mahda mitään!

Kalat ja Vesimies.
Yhdessä ollaan oltu 8,5v, naimisissa pian 8v.
Mukavaa yhdessä oloa, olemme erittäin laiskoja edes riitelemään. Väliin naljaillaan, mutta enemmän kylläkin sovussa ollaan. Tasaisia luonteita molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Me ollaan kaksonen ja kaksonen, arvatkaa onko tulista rakkautta! Ensin tapellaan ja sitten rakastetaan rajusti.
Hyvin menee, ei tule ainakaan tylsää.

Aiemmin olin skorpionin kanssa ja siitä ei tullut mitään!

Paras ystäväni on leijona, kaksonen ja leijona voisi varmaan toimia myös? Muut merkit tallaantuu kyllä jalkoihin, ei mahda mitään!

Mun eksäni, jonka kanssa olin 9 vuotta, oli kaksonen. Nykyinen leijona. Molemmat toimii, mutta paljon haastetta on. Ja sitähän kaksonen kaipaakin, tai muuten tylsistyy. :D Suurin osa ystävistäni on kaksosia ja leijonia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja rupsukka:
Minä Leijona, mies Vesimies. Yhdessä 20 vuotta. Hyvin menee! Ei aina oo menny, mutta nyt on löytynyt uusi vaihde. Mutta me ollaankin sielunkumppanit! :)

Meillä samat merkit, mutta toisinpäin eli mie vesimies ja mies leijona :)
Yhessä päälle 9v. josta naimisissa päälle 5v.

Auts. Päähän sattuu. Uskotteko te aivan oikeasti, että joku horoskooppimerkki tallaa toisen. Että niillä on merkitystä parinmuodostuksessa ja parisuhteen onnessa tai onnistumisessa. Tämä palsta on ihan hullunkurinen.

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:
Auts. Päähän sattuu. Uskotteko te aivan oikeasti, että joku horoskooppimerkki tallaa toisen. Että niillä on merkitystä parinmuodostuksessa ja parisuhteen onnessa tai onnistumisessa. Tämä palsta on ihan hullunkurinen.

Otit sitten minun nimimerkkini?? :o

Alkuperäinen kirjoittaja sdf myöskin:
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:

Otit sitten minun nimimerkkini?? :o

En tahallisesti. Nimimerkkini on enemmän sormien liike kuin nimimerkki.
Terveisin: näpynäpy

Me skorpioni ja neitsyt. Yhdessä oloa pieni ikuisuus. Välillä on ollut huonompaa, välillä parempaa aikaa. Intohimoa ja rakkautta riittää, kunnioitusta ja hellyyttä ja huumoria, mutta välillä ongelmia aiheuttaa, kun toisella on tarve puhua ja analysoida, toinen on enemmän suoran toiminnan ihminen, eikä välitä pohdiskella tai puhua.

Yhteistyössä