suhde

• Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen mamma
  • Ensimmäinen viesti
kolmen lapsen mamma
Miten ikäero haitta suhdetta?Olen 81 syntynyt ja olen rakastunut mieheen joka on syntynyt 57.Olen eroamassa nykyisestä miehestä.Meilä on kolme poikaa.Mitä pitäis tehdä?Kiitos kaikista vastauksista :hug:

Mietipäs vielä kuule muutama hetki mitä oot tekemässä! Ajattele nyt vähän lapsiasikin... Tiedän, että aikaa parisuhteelle ei hirveesti oo lasten ollessa pieniä, mutta sitäkin voi järjestää jos haluaa. Ootko tehnyt miehesi kanssa kaikkesi suhteenne pelastamiseksi, vai oletteko eroamassa siksi kun "ei tunnu enää miltään"? Omaan mieheen voi rakastua satoja kertoja uudestaan. Se alkurakkauden huuma kestää vaan hetken, myös tuossa typerässä suhteessa, mihin olet menossa. Järki käteen, hoi!!! Mitä sitä paitsi ton ikänen mies susta haluaa? Yleensä miehet, jotka rakastuvat itseään paljon nuorempaan, eivät hyväksy omaa vanhenemistaan. Siksi jättävät oman "vanhan", turvallisen puolisonsa ja etsivät nuoremman ikuisen nuoruuden toivossa.

Mä oon taas sitä mieltä et vaan lasten takia ei kannata olla yhdessä!
Jos suhde ei ole mitään muuta ku tappelua tms.
Lapsen korvin ei ole kiva kuunnella sitä ku äiti ja isä tappelee aina ja joka asiasta!!!!!!!!!!!!!!
Puhun ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä!!!!!!!!!!!!!!!!
Halauksia ap:lle :hug:
Onhan toi ikäero aikas paljon mut tunteilleen ei yleesä voi mitään!!Sä itse tiedän mitä sun sydämes sanoo!

Olen kuullut, että sukupolven ikäero on ollut ongelmallinen ihan arvomaailmojen erilaisuuden takia. Kyseisellä parilla (myös mies vanhempi) mies oli jotenkin "syvällä itsessään" kuitenkin olettanut vamon olevan jossain määrin miehen käskettävissä, hoitavan kaikki kotityöt ym. "vanhanaikaista". Käsitin, että mies oli kutenkin pinnalta ihan fiksu ja suvaitsevainen, mutta jotenkin ne hänen kotonaan oppimat arvot nousivat sitten pintaan.

Tämä on vain yksi tapaus.

moi! itse en voisi kuvitellakkaan olevani tuossa suhteessa, sillä itse olen 81 syntynyt ja isäni sattuu olemaan 57 syntynyt joten tuntuu että vähän liikaa ikäeroa, mutta mikäpä mä sitä oon tuomitsemaan. mutta omasta puolesta voin sanoa että miettisin vielä :x

jepulis
Jos haluat erota, niin sit se täytyy tehdä, mut ei kannata heti aloittaa uutta suhdetta. Vaan ole jonkun aikaa ihan "yksin" ja aloita suhde sit hiukan myöhemmin. Tää on vaan miun mielipide.

Mä oon vähän sitä mieltä että jos on täysin suhteessa ja "rakastuu" toiseen niin sitä vaan haluaa sitä alun huumaa sun muuta mikä on jo ehkä haalistunu siinä omassa suhteessa..

Mut tälläset päätökset täytyy tehä ihan ite eikä niitä kannata täällä kysellä.. seuraa sydäntäsi! Tosin tuo uusi mies vois olla vaikka pappa teidän lapsille!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 17:41 vieras kirjoitti:
moi! itse en voisi kuvitellakkaan olevani tuossa suhteessa, sillä itse olen 81 syntynyt ja isäni sattuu olemaan 57 syntynyt joten tuntuu että vähän liikaa ikäeroa, mutta mikäpä mä sitä oon tuomitsemaan. mutta omasta puolesta voin sanoa että miettisin vielä :x
Hah! Sama homma! :D en myöskään pystyisi kuvittelemaan, että hengailisin isäni ikäisen miehen kanssa! Siinähän sitten vietettäisiin isin ja "poikaystävän" 50:siä yhtä aikaa?!? huh... onkohan alkukysyjä nyt pistänyt merkille, että ne sitten tosiaan ON ensi vuonna..? ja että mies ON kohtuullisella tarkkuudella 2 kertaa niin vanha kuin kysyjä?

En tietenkään ole mikään parisuhdepro sanomaan mitään, itsekin erosin, mutta en kyllä toisen miehen takia, vaan ihan sen kenen kanssa seurustelin :/ mutta kannattaisi ehkä hiukan miettiä tota vetoa... tai itse ainakin tekisin niin... luultavasti useampaankin otteeseen..

Yhteistyössä