suhde varattuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
tunnustan, minulla on ollut suhde varattuun ihmiseen (samaan) jo monta vuotta, kun hän oli avoliitossa ja myös sen jälkeen kun meni naimisiin, enkä kadu pätkääkään.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
tunnustan, minulla on ollut suhde varattuun ihmiseen (samaan) jo monta vuotta, kun hän oli avoliitossa ja myös sen jälkeen kun meni naimisiin, enkä kadu pätkääkään.

Mitä sitä katumaan, on niitä roskisdyykareitakin.

...kuka tässä sopassa on suurin häviäjä? Eihän siinä sitten sen kummempaa. Jotkut tyytyvät vähään ihmissuhteissaan. Joillekin riittää, että jakaa miehen jonkun toisen kanssa. Vai onko kyse sittenkin siinä, ettei ole rahkeita muuhun? Mitäs sitä sitten katumaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
pikku oikaisu, just toisinpäin kyllä sen naisenkin voi jakaa.

Etkö sinä luuseri saa itsellesi naista, kun pitää toisten jämiä kaivaa.
kakkosmies:)
Mitähän se nainen sinussa näkee, oletteko kenties samalla osastolla?

Kyllä sellainen suhde on aika vaillinainen, jos saa toiselta vain sängyn lämmikettä hetkeksi. Jokainen aikuinen ihminen tietysti päättää, mitä elämällään tekee. Jotenkin tuntuu siltä, että eikö ne kakkosnaiset ja kakkosmiehet mitään muuta halua elämältään? Jos roikkuu jossakin puutteellisessa suhteessa, niin yleensä se tarkoittaa sitä, että silloin ei aktiivisesti etsi parempaa suhdetta itselle, jossa saisi olla sille vastakkaiselle sukupuolelle ykköskumppani.

En usko hetkeäkään, että pettäjä oikeasti rakastaisi kakkosmiestään tai -naistaan niin syvästi, että haluaisi hänet elämäänsä jakamaan arkea. Kyllä silloin on tunteita ainakin jollakin tasolla sitä ykköstä kohtaan, sillä jostakin syystähän alunperin he ovat päätyneet yhteen. En ainakaan itse kunnioittaisi itseäni, vaan haluaisin, että minä rakastaisin toista yhtä paljon kuin hän minua. Silloin ei tarvisisi salailla ja peitellä jälkiä, vaan voisi avoimin sydämin 100 %:sesti keskittyä vaalimaan yhteistä rakkautta.

Kakkossuhde on luonteeltaan yleensä seksisuhde. Katkerimmat kyyneleet itketään, kun vakikumppani saa petoksen selville ja kakkosen kanssa ei ole tarkoituskaan ollut kuin sekstailla. Ja ne kyyneleet ovat siksi katkeria, koska on elätellyt toiveita siitä, että saisi pitää molemmat. Ja ehkä menetttää kaiken.

Yhteistyössä