V
vierailija
Vieras
Olen 36v nainen ja seurustelen minua 22v vanhemman miehen kanssa. Mikä ihme siinä on, että mies tulee mustasukkaiseksi aina, jos menemme yhdessä johonkin, missä on paljon muita ihmisiä ja minä alan juttelemaan muille (ei ole väliä, onko kyseessä mies vai nainen), niin miesystäväni alkaa kiukuttelemaan, että jätän hänet ulkopuolelle? Olen itse sosiaalinen ja koska harvoin tulee missään käytyä, haluankin jutella muiden ihmisten kanssa ihan vaan vaikka säästä. Eli keskustelujen aiheesta riippumatonta. Minusta tuntuu, että tuollainen käytös lähes 60v mieheltä on todella lapsellista. Hän voisi mielestäni itse myös osallistua keskusteluun, eikä alkaa kiukuttelemaan kuin pikku lapsi. Kun tällainen tilanne on ollut, kysyn aina jälkeenpäin, miksi olit sellainen, niin hänen mielestään hänen käytöksessään ei ole mitään väärää. En tiedä kuinka kauan jaksan tällaista, että en saisi kenellään muille ihmiselle ikinä puhua, jos hän on samassa paikassa paikalla.. Hän itse puolestaan halailee ja pussailee muita naisia, vaikka mitä seisoisin vieressä. Hänen mielestään se on ok. Itse en tee niin, mutta olen kysynyt mieheltä, mitä mieltä Hän olisi, jos tekisin, niin kuulema ei käy. En ymmärrä, miksi en hänen mielestään saa puhua kenellekään, mutta hän voi tehdä tuollaista. Tämä asia vaivaa melkoisen paljon minua, mutta aina kun otan sen puheeksi, niin miehen mielestä kaikki on ok. Muuten meillä menee hyvin, kunhan pysytään kahden kesken. Olen tosin miettinyt jo pidempään, olisiko parempi heivata koko mies ja jatkaa omaa elämää ilman häntä. Ainakaan emme asu yhdessä, eikä se tule olemaan edes vaihtoehto, koska minä en halua. Hän on itse myös sitä mieltä, ettei koskaan haluaisi asua kanssani yhdessä. En tiedä, mutta silti tuo hänen käytöksensä vaivaa minua, ihan kuin hän omistaisi minut ja voi itse tehdä mitä vain, mutta jos minä avaan puheenaiheen vaikka säästä tai ihan jostain ei vakavasta aiheesta tuntemattoman ihmisen kanssa, niin hänellä on oikeus alkaa osoittamaan mieltään esim lähtemällä paikalta sanomatta mitään ja kiukuttella minulle siitä, että jätän hänet sillä tavalla ulkopuoliseksi. Missä mättää, en tiedä, mitä mun pitäisi tehdä..