Avomieheni onkin rikollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maitohorsma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Maitohorsma";30169868]Niinpä ja on tavallaan ylpeä puhelahjoistaan että pystyy manipuloimaan ihmisiä työssään.[/QUOTE]

Tästä olisin huolissani. Varmasti manipuloi myös sinua ja muita naisia.

[QUOTE="Maitohorsma";30183852]Siis minkä takia se kertomatta jättäminen kamalampaa kuin asia?[/QUOTE]

Tuo rikos ei ole pahimmasta päästä. Haluaisin kyllä tietää jos puoliso on tehnyt jotain tuollaista. Ei ole kiva jos suhteessa salataan asioita toiselta.

[QUOTE="Maitohorsma";30183852]Siis minkä takia se kertomatta jättäminen kamalampaa kuin asia?[/QUOTE]

Se että päättää toisen puolesta etukäteen asoita ja toimii omien päätöstensä mukaisesti pimittäen tosiasioita on ikävä ominaisuus, tuollaisen jälkeen en pysty luottamaan toiseen. Luottamus on kaiken perusta.

En tiedä voinko jatkaa hänen kanssaan enää kun pelkään koko ajan että on tehnyt jotain muutakin jotain paljastuu hänen menneisyydestään tai tekee tälläkin hetkellä jotain. Hänellä on ollut monia yrityksiä menneisyydessään ja vieläkin tavallaan on. Neuvokaa jos jaksatte vielä :)

Toista et voi muuttaa. Jos vaadit ehdotonta 100 prosentin rehellisyyttä eli mitään ei saa jättää kertomatta eikä mitään saa kaunistella, niin en usko, että onnistuu. Sinun on hyväksyttävä mies omana itsenään huonot puolet mukaan lukien. Mieti mitä oikeasti haluat. Voihan olla niinkin, että umpirehellisenä tarvitset rinnallesi ihmisen, joka osaa luistella. Yleensä ihmiset hakevat rinnalleen täydentävää puolisoa, puolisoa jolla on niitä ominaisuuksia jotka itseltä puuttuvat. Se ominaisuus ei varmaankan ole rehollisyyden puute, vaan joku siihen liittyvä ominaisuus. Vuosien jälkeen eroavaisuudet vouvat alkaa ärsyttämään. Sen vuoksi jos et nyt suhteen alkuvaiheessa pysty hyväksymään miestäsi sellaisenaan, niin vuosien päästä se voi olla vielä vaikeampaa. Mieti, mitä rakastat miehessäsi ja rakstatko tarpeeksi, jotta voit hyväksyä myös puutteet.

Hänessä on paljon sellaisia ominaisuuksia mistä tykkään kuten älykkyys ja ongelmanratkaisutaito. Mutta en tunne oloanii turvalliseksi enää koska en tiedä mitä hän puuhaa ja epäilen hänen moraaliaan tämän jälkeen myös muissa asioissa. Hän ei ole erityisen empaattinen luonne vaan enemmänkin näkee vaan omat pahat olot jne... Tosi vaikea luottaa, mutta hän on todella hyvä isä lapsilleen ja jaksaa selittää ja paneutua heidän asioihinsa sata prosenttisesti. Vieläkin otan mielipiteitä vastaan jos joku haluaa kirjoittaa :)

Miten mulle tuli esimerkkeinä mieleen, et no olihan hitlerkin läheisilleen varmasti ihana mies. Ja toisena nämä lestadiolais piirit, joissa annetaan anteeksi ja rakastetaan jokaista hyväkskäyttäjä miestä.

Ei sillä, jokaisestahan meistä paljastuu suhteen edetessä huonoja puolia. On minunkin mies aika tyrmistynyt siitä, miten paha nalkuttaja olen enkä sellainen kiltti ihana kuin tavatessamme.