Suhde vakava, mut mies ei halua julkistaa suhdetta? (Fb)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pusiousi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pusiousi

Vieras
Herääkö mun epäilykset turhaan, kun suhde on erittäin vakava(asutaan yhdessä jne), mutta mies ei halua julkistaa suhdetta fb:ssä enkä näe hänen kaverilistojaan?

Ja joo, oon kysynyt kerran mieheltä miksei julkista ja selitys on, ettei jaksa selitellä suhdetta kaikille miljoonille kavereilleen, kaverien näkemisestä en ole kysynyt.
En viitsi alkaa aiheesta tenttaamaan, jos vainoharhailen turhaan..

Exä ei halua nykyisensä kanssa julkistaa suhdetta siksi, kun edelleenkin elättelee toiveita meidän suhteen. Olen kyllä harvinaisen selväksi tehnyt, ettei mitään toivoakaan enkä halua enää nähdä edes koko ihmistä. Laittelee silti minulle säännöllisen epäsäännöllisesti "Olet ihana" -viestejä.

Ja joo, oon kysynyt kerran mieheltä miksei julkista ja selitys on, ettei jaksa selitellä suhdetta kaikille miljoonille kavereilleen.

Miksi aikuisen miehen pitäisi "selitellä suhdetta" kenellekään, en ymmärrä? Keksin selittelyn tarpeen vain silloin, kun mies on naimisissa tms... eihän normisuhteessa ole mitään selitettävää.

Lisäksi suhdestatuksen muutoksesta tulevan notificationin saa pois/piiloon, jolloin muutoksesta ei tule mitään ilmoitusta, se vain muuttuu omissa tiedoissa. Ei siis tarvitse hävetä edes mitään onnittelujen tms. tulvaakaan.

Minusta miehen selitykset ontuu pahasti.

Itsellänikin on kaverilista piilotettu FB:ssä ihan suojellakseni perheenjäseniä kuten kaikkia ystäviäni (tunnen jokaisen fb-kaverini livenä) asiattomien stalkkailulta. Ei siihen mitään sen kummempaa miesystävälläsikään varmaan liity. Kaikesta ihmiset jaksaakin vainoharhailla.

Luulen ettet taida olla tyttöystäväksi paras mahdollinen.

jep samaa mä olen himetelly oman mieheni kohdalla, liittyi faceen vasta vajaa vuosi sitten, eikä sanaakaan siitä että on naimisissa! meillä sentään 5vuotis hääpäivä ovella

[QUOTE="vieras.";29323372]Itsellänikin on kaverilista piilotettu FB:ssä ihan suojellakseni perheenjäseniä kuten kaikkia ystäviäni (tunnen jokaisen fb-kaverini livenä) asiattomien stalkkailulta.[/QUOTE]

Asuinkumppani on asiaton? Ne asetukset kun saa tarvittaessa muokattua vaikka käyttäjäkohtaisesti, ts. voit näyttää kaverilistan kyllä puolisolle mutta piilottaa kaikilta muilta. Todella huono tekosyy siis.

Jos nyt teet Facebookista ongelman teidän suhteeseen, niin mitä muuta vielä? Mieti ihan pikku hetki onko sulle tärkeää olla sen miehen kanssa vai pönkittää omaa statustasi muiden silmissä? Jos olet reviirisi merkkaavaa tyyppiä, niin lopeta se heti. Teillä on vähemmän vakava suhde tuolla menolla, jos alat kiristämään toista. Kukaan ihminen ei pidä sellaisesta, ei oikeasti.

Alkuperäinen kirjoittaja En hyväksyisi;29323428:
Asuinkumppani on asiaton? Ne asetukset kun saa tarvittaessa muokattua vaikka käyttäjäkohtaisesti, ts. voit näyttää kaverilistan kyllä puolisolle mutta piilottaa kaikilta muilta. Todella huono tekosyy siis.

Kaikkea ei tarvitse parisuhteessa jakaa.

Onhan tuo nyt ihan naurettavaa jos kumppanilleen ei voi "jakaa" sitä kenen kanssa on fb:ssä kaveri, tai kavereiden ei halua tietävän että on suhteessa. Mitä sitä sitten voikaan kumppanilleen jakaa, voiko sille kertoa edes lempiruokaansa vai onko sekin salaisuus? En ikinä hyväksyisi sitä että mies salailee kenen kanssa kaveeraa, ei siihen ole yhtä ainoaa hyvää syytä.

No voihan Fb, tuo areena josta on tullut elämääkin suurempi näyttämö. Et varmaankaan ole parisuhteessa jos se ei lue fbeessä, kaikki on harhaa vain nettimaailma ja sosiaalinen media on totta.

Perustele miksi sun pitäisi tietää kuka on miehesi kaveri ja kuinka pitkältä ajalta? Ei siihen että haluaa pitää jotkut kaverit omana tietonaan tarvitse liittyä mitään mystiikkaa.

Herääkö mun epäilykset turhaan, kun suhde on erittäin vakava(asutaan yhdessä jne), mutta mies ei halua julkistaa suhdetta fb:ssä enkä näe hänen kaverilistojaan?

Ja joo, oon kysynyt kerran mieheltä miksei julkista ja selitys on, ettei jaksa selitellä suhdetta kaikille miljoonille kavereilleen, kaverien näkemisestä en ole kysynyt.
En viitsi alkaa aiheesta tenttaamaan, jos vainoharhailen turhaan..

oikeesti?:D Varmasti salaa jotain, tai sitten säätää muidenkin naisten kanssa kuin sinun, sinä olet ns.vakipano?
Mitä ihmeen selittelyä siinä on jos seurustelee? Anteeksi henk.koht kysymys mutta oletko katseen kestävä? Ulkonäköasiat vois olla toinen mitä äijä häpee?
Anyway ei oo puhtaat jauhot sun miehellä nyt pussissa?

[QUOTE="vieras.";29323490]Perustele miksi sun pitäisi tietää kuka on miehesi kaveri ja kuinka pitkältä ajalta? Ei siihen että haluaa pitää jotkut kaverit omana tietonaan tarvitse liittyä mitään mystiikkaa.[/QUOTE]

Perustele itse miksi ei saisi tietää? Kyllä minusta on ihan perusasia parisuhteessa tuntea/tietää myös miehen ystävät, en keksi yhtä ainoaa hyvää syytä miksi niitä pitäisi piilotella. Eikä kyse ole mistään tenttauksesta "mistä tunnet ton, kuinka pitkään, entäs ton, ja ton" jne.

Sama kuin sanoisi että miksi kenenkään pitäisi tietää onko kumppanilla sisaruksia? Miksi pitäisi tietää mitä hän tekee työkseen? Miksi pitäisi tietää missä kumppani vietti viime yön kun ei tullut kotiin?

Ihan absurdi ajatus että kaverit olisi jotain mikä pitää piilottaa kumppanilta, tai että pitäisi perustella miksi ei pitäisi piilottaa. En vaan ymmärrä.

Exä ei halua nykyisensä kanssa julkistaa suhdetta siksi, kun edelleenkin elättelee toiveita meidän suhteen. Olen kyllä harvinaisen selväksi tehnyt, ettei mitään toivoakaan enkä halua enää nähdä edes koko ihmistä. Laittelee silti minulle säännöllisen epäsäännöllisesti "Olet ihana" -viestejä.

tämä laastari ettei miehesi tunteet ole aidot, minä kyllä exänä kertoisin tämän hänelle vaikkei varmaankaan uskois, näyttäisin vaikka miehen meilejä tai tekstareita sitten, ei tuo nainen tarvitse miehesi kaltaista kusipäätä miehekseen!:)

Itsehän tiedän miehen facebook-salasanankin. Eli jos tässä vaiheessa sen vaihtaisi salaiseksi ja piilottaisi kaiken maailman jutut, niin epäilykset heräisi. Jos asiat olisivat olleet erilailla alusta asti, niin tuskin siinä olisi sen ihmeellisempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietääkö;29323510:
tämä laastari ettei miehesi tunteet ole aidot, minä kyllä exänä kertoisin tämän hänelle vaikkei varmaankaan uskois, näyttäisin vaikka miehen meilejä tai tekstareita sitten, ei tuo nainen tarvitse miehesi kaltaista kusipäätä miehekseen!:)

Niinpä, mutta kertoohan toi nyt miehestäkin aika paljon mikä raukka parka on. Ja varmasti lässyttää nykyisellleen ummet ja lammet ja eksälle siinä sivussa. Tuollaisen ihmisiin ei voi kyllä luottaa piirun vertaa, siis tunnetasolla. Hyvä sulle kenen eksä toi on, mutta ei varmaan kovi vakavasti kannata niitä olet ihana viestejäkään ottaa. Varmaan et ole ainut jolle lähettelee niitä.

Yhteistyössä