Suhde reilusti nuorempaan mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilathyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilathyn

Vieras
Oon tässä pari kertaa treffailut itseäni 11v nuorempaa miestä, itse olen 40v ja mies 29v. Mies on kaikin puolin mun makuun, tosi harvoin osuu palikat noin kohilleen. Ainakin näin ensivaikutelmien perusteella. Ja olemme jutelleet tosi paljon myös netissä, joten ihan pelkkää pintaraapaisua tää ei oo...

Mutta kun musta nyt vaan tuntuu, että emmä kertakaikkiaan voi ruveta suhteeseen noin paljon itteeni nuoremman kanssa. Ja mua ei haittaa mikään "että mitä muut ajattelee" tms. Mua haittaa tulevaisuus... Vaikka suhde etenisi nopeesti, en todennäköisesti voisi (enkä haluasi, mulla on jo kaksi lasta, 10- ja 12-vuotiaat tytöt) enkä varmaan edes haluaisi tehdä lasta hänen kanssaan.

Lisäksi ajattelen, että varmaan hän vielä mua fyysisesti haluais, mutta entäs sitten kun hän on 40 ja mä 51 jne... Miehellä kuitenkin halut on kovat tossakin iässä ja tyyppi on kumminkin komee jne. Varmaan jossain vaiheessa alkais mietityttää vaihto johonkin nuorempaan... Kuitenkin tuntuu siltä, että korkeemman profiilin miehet tekee järjestään noin. Ne vaihtaa nuorempaan omankin ikäiset - joten mites sitten vanhempi.

Esimerkkejä näitä nuoria naisia hommanneista on lähes yhtä monta kuin on menestyvää miestäkin...

[QUOTE="vieras";24990215]Voiko tuossa iässä muutenkaan miettiä loppuelämän kumppania kun tietää että mitä vaan voi sattua ja tapahtua elämässä.[/QUOTE]

Nuo ei kai nyt 40v sentään NIIN vanha ole!!! Yhtälailla mitä vaan voi sattua 20-vuotiaalle. Aika pessimistinen näkemys...

Minä sanoisin, että jos uskoo suhteen ja keskinäisen perustuvan ulkoisille seikoille ja olevan sen vuoksi huonosti aikaa kestävä, niin siihen ei kannata ryhtyä.

Toisaalta jos suhde perustuu muille, kestävimmille ja olennaisimmille asioille eikä ole syytä uskoa, että keskinäinen halu päättyy vaikkapa siihen että toinen täyttää viisikymmentä, niin ikäero ei ole mikään este onnelle.

:)

Ja jotkut miehet oikeesti tykkää itseään (reilustikin) vanhemmista naisista - myös fyysisesti. Mulla on itseäni 6 vuotta nuorempi mies ja itseasiassa mä olen nuorimmasta päästä naisia kenen kanssa hän on aiemmin seurustellut tai muuten hengaillut... Hän on sanonut ettei ikinä voisi olla itseään ainakaan kovin paljoa nuoremman naisen kanssa. Ja tarkoitti sillä sekä henkistä puolta että ehkä fyysisellä puolella iän tuomaa kokemusta ;)

Nuo ei kai nyt 40v sentään NIIN vanha ole!!! Yhtälailla mitä vaan voi sattua 20-vuotiaalle. Aika pessimistinen näkemys...

20v ei tiedosta ja ymmärrä sitä ja siinä se ero.

Suhde kestää tai on kestämättä. Mutta sinä jo tiedät mitä riskejä kannattaa ja ei kannata ottaa. Ei ainakaan ole mitään syytä hosua asian kanssa. Antakaa toisillenne aikaa ja katsokaa mihin se elämä johtaa.

puuma_m.gif

Mun mielestä tuon ikäeron puolesta ei ainakaan mitään syytä kyseenalaistaa koko juttua. 29-vuotias on ikänsä puolesta jo reilusti aikuinen, eikä nelikymppinen vielä mikään ikäloppu ole.

Yhteistyössä