subway

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
mä en ole ikinä subbaria syöny, ja huomenna meinasin mennä sellaselle. mut mua kiinnostaa, et onko se sellanen lämpönen syötävä vai ihan sellanen kylmä sämpylä missä on mätöt sisällä =)
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja poika:
hae reteesti kunnon rullakebab, on aamiainen,lounas,päivällinen ja iltapala samassa paketissa
nii, toisaalta tekis mieli kedabbia... täytyy päivällä lähtee kävälee tätä raahee ympäri, en olekkaan täälä kaupungilla ikinä käynykkään, ohi vaan ajanu. Täytyy sit kattoo et mitä syö...

Joo, mut kai mä menen kohta nukkuu ja olkoot sit aamupalaa/lounasta/päivällistä =)
 
ui ui nukkuun tahtoo kans viel pitäs pyristellä tovi et pääsis piitäs varmaa mkäytä jotanki vähä phuistaan tota autooki ettei sit tarvii enää ku lähtee....vai käviskö joku mun puolesta?!?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja huom:
Niiden tuotteissahan oli myrkkyä joku aika sitten. Kalliitakin ovat, suosittelisin kebabbia.
ei muuten ollu... faktat kuntoon ensin.

subway veti pois markkinoilta VARMUUDEN VUOKSI kaikki sikatuotteensa koska irlantilaisessa sianlihassa oli dioksiinia.

http://www.ruokatieto.fi/finfood/finnfoo1.nsf/uutisetetusivulle/4601818542967CD1C2257519002D472C?opendocument

 
vieras
Sen saa kylmänä tai lämpimänä, ihan kummin haluaa. Ja itse saa valita, mitä kaikkia lisäkkeitä sinne sisään laitetaan sen pääasiallisen täytteen lisäksi. Kannattaa miettiä ennen tiskille menoa, minkä niistä leipävaihtoehdoistakin valitsee, niitäkin on monta erilaista.
 

Yhteistyössä