Sturm und drangin keikalle 6v pojan kans?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä-85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Meillä oli lapsi kattomassa lempparibändiänsä kesällä, ja bändi alko soittamaan vasta 01, eli ei ole yhtään paha jos otat pojan mukaan.

No mun mielestä toi ei nyt enää ole kyllä mitenkään asiallista ottaa lasta 01 alkavalle keikalle...

Ihan hyvin voi mennä, kunhan muistatte kuulosuojaimet.

Mä olen käynyt Porin Jazzeilla alle 1-vuotiaasta lähtien. =) Lasten kanssa voi ihan hyvin mennä keikoille tai festareille, kunhan muistaa suojata pikkuisten korvat (ja omansakin tietysti) ja pitää huolen, ettei lapset eksy vanhemmistaan tai joudu puristuksiin väkijoukon keskelle tai joudu kokemaan pelottavia asioita (humalassa örveltäviä teinejä tai aikuisia, tms).

Kiitoksia, teillä...tuli itelle niin huono mieli ja mietin et teenkö nyt väärin kun monesta suusta kuulin että ei lapset kuulu tommosille keikoille, vaikka selitin et kyseessä on täysin päihteetön keikka ja alkamis aikakin on kohtuullinen ja et meil on kuulosuojaimet:) Me siis mennään rokkaamaan:D

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:
Meillä oli lapsi kattomassa lempparibändiänsä kesällä, ja bändi alko soittamaan vasta 01, eli ei ole yhtään paha jos otat pojan mukaan.

No mun mielestä toi ei nyt enää ole kyllä mitenkään asiallista ottaa lasta 01 alkavalle keikalle...

Kysyinkö mielipidettäsi???

Eihän tuo lapsi ole siitä kärsinyt, tosin eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka kymmenen vuoden päästä saa jotain traumoja... Tosin, mukana 4 selvinpäin olevaa aikuista+lapsi nukkui alueella ennen keikan alkua, mitä pahaa siinä on?

Yhteistyössä