Studio Pellava Tampereella

"Hanna"
Aloittaja, en tiedä millaiset kokemukset sinulla on kyseisestä firmasta, mutta itse en kyllä voi suositella kenellekkään! Kävimme elokuun puolivälissä ottamassa poikamme 1-vuotiskuvat, emmekä edelleenkään ole saaneet kuvia.

Kaiken kattavat selittelyt on kuultu ja miljoona lupausta, mutta kuvat puuttuu edelleen. Taitaa pojilla olla noiden tanssityttöjen kuvien kanssa niin kiirettä, että "tavalliset" asiakkaat unohtuu. Emme ole ainoita jotka ovat kuviaan odottaneet kuukausi tolkulla. Sana kiertää, kuvaajia on kyllä Tampere täynnä.
 
"Ulla"
Studio Pellavan kuvista pelkkää positiivista sanottavaa. Ihania, tunnelmallisia kuvia. Rento fiilis kuvauksessa ja tuloksena upeita otoksia sekä yli 70v vanhemmistani että omasta perheestäni. Kesällä otetut kuvat viipyivät melko pitkään, mutta joulukuussa kuvatut tulivat nopeasti. Olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.
 
:(
En todellakaan voi suositella Pellavaa. Kuvaustilanteessa tuli olo, että liukuhihnalla mennään, ei minkään näköistä ideaa, ohjeistusta tms. Ajatuksena tuntui olevan että räpsitään sata, kyllä siitä ehkä joku ok löytyy ja jos ei löydy niin evvk. Kuvien toimitusajaksi sanottiin 4 vk kun on ruuhkaa, nyt on mennyt 4 kk eikä kuvia ole vieläkään.
 
****
Ihan amatöörimäistä touhua ja silkkaa asiakkaan harhauttamista. Kuvaussessio täysin asiakkaan oman luovuuden varassa. Älä vaan eksy tänne, kun on muitakin vaihtoehtoja.
 
Pahasti pettynyt
Toi Studio Pellava on niin surkee paikka, että en todellakaan suosittele kenellekään. Kävimme kuvien otossa siis noin 7 kuukautta sitten, eikä vieläkään ole luvattu kuva tullut. Juurikin kuvien otto oli sitä, että onko asiakkaalla ideoita. no ei siinä mitään, siitä ei jäänyt paha maku niinkään suuhun vielä. Kuvien saamiseen piti mennä jotain 5 viikkoa, mutta 9 viikon jälkeen ne vasta saatiin tosin muokkaamattomana. Muokkauksesta oltiin siis sovittu, joten ei ollut sitä mitä piti. Perään on huudeltu ja odoteltu nyt jo yli 4 kuukautta, että saataisiin korjattu kuva, mutta spostiin ei vastata eikä kuvaa kuulu. Ihan amatööri meininkiä. Lisäksi huvittaa, että sivuilla lukenut koko vuoden seuraavaa: " Hyvät asiakkaamme: Ikäväksenne joudumme ilmoittamaan, että kovasta suosiostamme ja ruuhkasta johtuen kuvien tekeminen kestää normaalia kauemmin." Totuus on kuitenkin se, että grouponilla myyvät vähän väliä uusia diilejä, joten uusien asiakkaiden tullessa eivät kerkeä hoitaa vanhoja asiakkaita loppuun. Surkeeta. En todellakaan suosittele kenellekään!!!
 
PettynytPahasti
TODELLA huonoja kokemuksia Studio pellavasta. Olen syyskuusta asti varaillut aikoja liikkeeseen parin viikon välein melkein ja tänään oli viiden kerta kun peruutti ajan koska oli JÄLLEEN KUUMEESSA. Kuvaaja on ollut nyt yli 2kk kuumeessa...Peruutukset tulee tekstiviestillä pahimmillaan 30min ennen kuvauksen alkamista. Liikkeessä ei selkeästikään ajatella kuinka vaikeaa on saada töistä vapaata ja saada alle 3vuotiaat lapset kuvauskuntoon. Onkohan kyseinen liike konkurssipesä tms...? Onko kukaan onnistunut päästä kuvaukseen tämän syksyn aikana???
 
vierailija
Todella surkeaa asiakaspalvelua. EN VOI SUOSITELLA KENELLEKKÄÄN !!!
Kuvaus meni ihan ok, mutta kaikki muu onkin sitten mennyt päin persettä
Liikkeeseen ei saa mitään yhteyttä. He eivät vataa puhelimeen, soittopyyntöihin, sähköpostiin, omien nettisivujensa nettilinkkiin. Eivät siis mihinkään !

Otetuista kuvista tuli linkki mailiin josta sai tilata kuvat. Jotta tilauksen pystyi tekemään piti ne maksaa etukäteen.
Olen viikkoja yrittänyt saada liikkeeseen yhteyttä tuloksetta.
Olen ollut yhteydessä kuluttajansuojaan ja tämä paikka olikin heille jo entuudestaan tuttu. Eli en ole todellakaan ensimmäinen joka ei ole saanut kuviaan, eikä mitään yhteyttä liikkeeseen.
KUSETUSTA KOKO PAIKKA !!!!!
Saa nähdä saano kuvia /rahojani koskaan
 
vierailija
Kannattaa välttää Studio Pellavaa ja varoittaa muitakin! Ostin diilin grouponin kautta. Kuvaukseen asti kaikki meni ihan hyvin, vaikka itse kuvaustilanne oli hämmentävän amatöörimäinen. Kuvaaja ei ilmeisesti ollut ennen kuvannut lapsia ja jouduin itse ideoimaan kaiken. Kuvat luvattiin nähtäväksi seuraavalle viikolle, mutta en ole saanut niitä vaikka viikkoja on kulunut jo kolme. Yritykseen ei saa mitään yhteyttä eikä soittopyyntöihin vastata. Harmittaa kun hukkaan menneet rahat, mutta vielä enemmän menetetyt kuvat kun lapsi kasvaa niin nopeasti ettei vastaavia enää saa.
 
vierailija
Kannattaa välttää Studio Pellavaa ja varoittaa muitakin! Ostin diilin grouponin kautta. Kuvaukseen asti kaikki meni ihan hyvin, vaikka itse kuvaustilanne oli hämmentävän amatöörimäinen. Kuvaaja ei ilmeisesti ollut ennen kuvannut lapsia ja jouduin itse ideoimaan kaiken. Kuvat luvattiin nähtäväksi seuraavalle viikolle, mutta en ole saanut niitä vaikka viikkoja on kulunut jo kolme. Yritykseen ei saa mitään yhteyttä eikä soittopyyntöihin vastata. Harmittaa kun hukkaan menneet rahat, mutta vielä enemmän menetetyt kuvat kun lapsi kasvaa niin nopeasti ettei vastaavia enää saa.
Saitko koskaan kuviasi?
 
vierailija
Sain Muraan yhteyden ja hän on monta viikkoa joka päivä luvannut kuvat toimittaa, mutta aina löytyy selitys. Ainoa asia mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä on rikosilmoitus, josta hän joutuu petossyytteeseen jos ilmoituksia on useampia! Joukkokanne on myös yksi tapa saada hänet vastuuseen.
 
vierailija
Vuosi sitten otetut kuvat, ei ole toimitettu.
Haastoin Muran oikeuteen.
Oikeudenkäynti tulossa muutaman viikon kuluttua.
Rikosnimike lievä petos, rangaistuksena korkeintaan sakkoa.
Muuttuisiko, jos kaikki muutkin petetyt tekisivät myös rikosilmoituksen?
 

Yhteistyössä