Ehkä säännöllinen unirytmi on hyväksi, mutta miulle klo 22 nukkumaan meno onKaikista parasta on säännöllinen unirytmi. Nukkumaan klo 22 ja ylös klo 6. Parin viikon "kuurin" jälkeen olet kuin uusi ihminen.
Niinhän se on, työ on vain työtä ja oma perhe- elämä tärkeintä.Mä koitan toitottaa itelleni että työ on vaam työtä, ja että tää mun perhe-elämä on oikeasti se tärkein ja se mikä merkkaa eniten. Koitan kovasti olla ajattelematta työasioita kun sieltä poistun.
Tehdään jotain rentouttavaa perheen kesken.
Juu, harrastuksia on, mie kävelen, luen paljon, joskus käsitöitä väkerrän.Harrastuksia, liikuntaa ja mielekästä tekemistä duunin vastapainoksi tarvitsee ainakin itsellä olla. Sellaista missä mieli lepää ja aivot saa vähän nollaantua
Niin tuo on hyvä keino.No mua auttaa se, että kirjoitan seuraavan päivän tehtävälistan valmiiksi kun lopetan työt päivältä. Silloin on selvät sävelet heti aamulla ja ei tarvitse viettää iltaa märehtiessä niitä edessäolevia hommia. Ei toki toimi kaikissa töissä.
Niin tuo on hyvä keino.
Miulla stressaa nyt se että olen töissä ip- kerhossa ja vastaan lasten välipaloista,
nyt jatkossa työnantaja on määrännyt miut aamupäivällä olemaan luokassa päivittäin tunnin tai 4 - 5 tuntia viikossa eikä siis välipalan valmistamiseen ja jälkien siivoukseen jää kuin puoli tuntia aikaa, lisäksi kun pitää osa välipalan tarpeista käydä ostamassa. Siis miten ihmeessä mie kerkien 1/ 2 tunnissa tekemään tuon, todella stressaavaa. Yhtenä päivänä ehdin jatkaa päiväpalan tekemistä klo 12 jälkeen mutta muina päivinä pitää olla valmista 11.30, että ehdin syödä ennen kuin lapset tulee klo 12 kerhoon.
Ehkä yhtenä päivänä voisi olla pois luokasta ja käydä ostokset tekemässä, joutuu vaan hilaamaan paljon tavaraa kerralla eikä kaikki sitten sovi jääkaappiin jota käyttää muutkin
koululla, ähh paljon on sellaista mitä pitää miettiä ja ratkaista.
Hmm ei oikein onnistu miun työssä muuten hyvät ohjeet.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Näin lisäät tehokkuuttasi työpaikallasi
8.15 - 9.00 Älä pingota, se kostautuu päivän mittaan.
9.00 - 10.00 Kokoa ajatuksesi, mikäli niitä on.
10.00 - 10.30 Kunnon kahvitauko antaa kipeästi kaipaamaasi lisäenergiaa.
10.30 - 11.00 Käy jututtamassa kavereitasi - erittäin tehokas keino lisätä työpaikkaviihtyvyyttä.
11.00 - 12.00 Siivoa työpöytäsi. Järjestys ja siisteys lisäävät työhaluja.
12.00 - 13.00 Nyt olet ansainnut tukevan lounaan.
13.00 - 14.00 Pyhitä tämä tunti ruoansulatukselle ja mietiskelylle, se terästää keskittymiskykyäsi.
14.00 - 15.00 Tee työsuunnitelma.
15.00 - 15.30 Hellitä hetkeksi ja suorita muutamia piristäviä voimisteluliikkeitä.
15.30 - 16.00 Verensokerisi on päässyt pahasti laskemaan. Siihen antaa apua kuppi kahvia ja viineri.
16.00 - 17.00 Kiitos hyvin suunnitellun työjärjestyksen voit paiskia töitä täydellä teholla viimeisen tunnin ajan, kenties jopa niin hyvin että pääset lähtemään jo klo 16.30.