stressi vai tupakka.........ja raskaus

Mä itse lopetin tupakoinnin alkuraskaudessa.
Itse aluksi sanoin ja "selittelin" että parempi se varmaan on että vedän yhden kuin se että stressaan ihan hulluna ja se ajatus lopettamisesta tuntui kauheen vaikeelta. Mutta huoli pienestä ihmisestä oli suurempi ja lapsi tärkeempi kun se tupakka ja mä sain lopetettua.

Ensin mulla oli apuna nikotiini purkat yms. mutta tosi nopeesti jätin nekin pois....nyt olenkin yli vuoden ollut jo polttamatta.

Aluksi meinasi päreet palaa pienemmästäkin ja röökin himo oli kauhea, mutta ei sitä kauaa kestänyt. Muutaman kuukauden päästä pelkkä hajukin sai mut voimaan pahoin ja saa edelleen.

 
nicotinell imeskelytabletit sai pahimman himon pois ja niit voi käyttää raskaana. laastareita ei saa käyttää...
tupakan pahin himo kestää muutaman minuutin ja sen yli kun pääsee ni on vähän aikaa taas helpompaa. kunnes tulee uudelleen. mut joskus se loppuu,ei tee enää mieli. näin mulle kävi...
vauvalle on parempi että ei altistu ja äiti elää pidempään
=)
 
Mulla oli kanssa noita imeskelytabletteja ja ne oli tosi hyviä. =)

Musta aatteli kaikki etten ikinä pystyis lopettamaan ja olihan mulla aiemmin tosi monia epäonnistuneita yrityksiä. Mutta se oma vauveli on tosi hyvä tsemppaaja. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
nicotinell imeskelytabletit sai pahimman himon pois ja niit voi käyttää raskaana. laastareita ei saa käyttää...
tupakan pahin himo kestää muutaman minuutin ja sen yli kun pääsee ni on vähän aikaa taas helpompaa. kunnes tulee uudelleen. mut joskus se loppuu,ei tee enää mieli. näin mulle kävi...
vauvalle on parempi että ei altistu ja äiti elää pidempään
=)
Etkö sä lähtenykään nukkumaan? Vai kirjotteletko unissas? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jimida:
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
nicotinell imeskelytabletit sai pahimman himon pois ja niit voi käyttää raskaana. laastareita ei saa käyttää...
tupakan pahin himo kestää muutaman minuutin ja sen yli kun pääsee ni on vähän aikaa taas helpompaa. kunnes tulee uudelleen. mut joskus se loppuu,ei tee enää mieli. näin mulle kävi...
vauvalle on parempi että ei altistu ja äiti elää pidempään
=)
Etkö sä lähtenykään nukkumaan? Vai kirjotteletko unissas? :D


:LOL: mä en vaaan pääääse pois :headwall: kävin jo pesee hampaat ja naaman ja tulin kurkkaa,NYT MÄ MEEN OIKEESTI! :hug: ei kyl nukuta yhtään :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja weppa:
huhh...mut kauanko stressi kestää????Mä en oo poltanut koko päivän ahdistaa hirveästi :headwall: :headwall: :headwall: idiotti mä oon |O
Kai se riippuu ihmisestäkin ja elämän tilanteesta ja vaikka mistä, mutta kyllä sä siihen pystyt...ihan varmasti! :hug:
Jokainen päivä ilmat tupakkaa on plussaa ja joka päivä sitä on lähempänä sitä hetkeä kun ei teekkään sauhuja enää mieli lainkaan. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja weppa:
huhh...mut kauanko stressi kestää????Mä en oo poltanut koko päivän ahdistaa hirveästi :headwall: :headwall: :headwall: idiotti mä oon |O
Mulla kesti 3 päivää sitä kamalinta vaihetta ja noin 2 viikkoo semmosta vähemmän kamalaa. Sitten meni vain pitempiä ja pitempiä aikoja kun huomasi ettei ollut ajatellut tupakkaa ollenkaan. Purkkaa kului 2 pakettia.
 
Marsa
miten siitä tulee stressiä jos ei polta...ei oikeeta stressiä....se stressi ei ainakaan vaarallista....halooo!!!! ei tod kannata polttaa...sä päätät sen asian vauvanki puolesta jos se itse sais päättää niin ei tasan haluis et sauhuttelet.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsa:
miten siitä tulee stressiä jos ei polta...ei oikeeta stressiä....se stressi ei ainakaan vaarallista....halooo!!!! ei tod kannata polttaa...sä päätät sen asian vauvanki puolesta jos se itse sais päättää niin ei tasan haluis et sauhuttelet.....
voi kiitos!!!!!hienoa ettei oo vaarallista :D ,,,,yritän sitten lopetta tää tupakointi!!!!!!!

 
Marsa
tääh miten siitä voi ottaa stressin....jos ei polta vaan.Kyl mä ymmärrän et se on sit stressi jos polttaa ja ei haluis,syyllinen olo yms...mut ku lopetat ja et vaan röökää niin ainut mitä sul on niin vierotusoireet(mut se ei ola sama ku stressi) TEKOSYYS JOS SANOO ET EI VOI LOPETTAA KU STRESSIKIN ON PAHASTA,VALITSEE ENNEMMIN TUPAKAN KU STRESSIN!

Hitto et en arvosta yhtään äitejä jotka odotusaikana polttaa!!!!!

Miten itsekästä toimitaa,kannattaa perehtyä siihen et miten paljon se vaikuttaa sen pienen tulevaisuuteen....9kk.n aikana äiti saattaa aiheuttaa isot tuhot ja lapsi kantaa seuraukset!!!!!!!!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marsa:
tääh miten siitä voi ottaa stressin....jos ei polta vaan.Kyl mä ymmärrän et se on sit stressi jos polttaa ja ei haluis,syyllinen olo yms...mut ku lopetat ja et vaan röökää niin ainut mitä sul on niin vierotusoireet(mut se ei ola sama ku stressi) TEKOSYYS JOS SANOO ET EI VOI LOPETTAA KU STRESSIKIN ON PAHASTA,VALITSEE ENNEMMIN TUPAKAN KU STRESSIN!

Hitto et en arvosta yhtään äitejä jotka odotusaikana polttaa!!!!!

Miten itsekästä toimitaa,kannattaa perehtyä siihen et miten paljon se vaikuttaa sen pienen tulevaisuuteen....9kk.n aikana äiti saattaa aiheuttaa isot tuhot ja lapsi kantaa seuraukset!!!!!!!!!!!!!!!
:ashamed: jotkut vaan sanovat niin että stressi on paljon vaarallisempi vauvalle kun tupakka :ashamed: :| :headwall: :x
 
marsa
elä viitti....uskotko moista paskaa? ota nyt ittees niskasta kiinni ja please perehdy ihan tarkoin niihin tuhoihin joita se muksu kantaa sit isompana ja kohtukuoleman riskikin on....mitkä asiat sulle on tärkeitä? arvojärjestys kohilleen... jos sillä vauvalla on syntyessään vaikea astma ja sinä tiedät kuka sen aiheutti...miltä tuntuu silitellä ja hoivata kipeetä vauvaa????ja nähdä ne sen kouristelut? kun sinun itsekkyys ne teki!
 

Yhteistyössä