Minulla syksyt on pahinta aikaa, fyysiset oireet vaan vaihtelee ensin oli hengenahdistusta, tutkittii pois astma ja kaikki muu mitään ei löytynyt, vuosi siitä alkoi syksyllä paine ohimoilla joka oli myös takaraivolla alkoi yhtä äkkiä ja paheni vaan mitä enemmän ajattelin asioita itkin, masenti, liikunta haluttomuus tuli, ei oikein tiedä miten päin olisin illat ja yöt oli pahimpia, mutta sitten kun nukahti niin oireet häviää. Minulla on todettu panikkihäiriö ja siinä on käsien puutumista, sykkeen nousua, tuskanhiki ja kaikki mahollinen. Juteltuani lääkärin kanssa sain lähetteen psykoterapiaa ja lääkityksen nyt sitten odotellaan vaikuttaako mikään, minulta myös otetttiin niskasta ja poskionteloista kuvat niissä ei mitään poikkeavaa, ajattelin jo että minulla on jotain pahaa, mutta mitä enemmän ajattelee pahoja asioita sitä enemmän oireet lisääntyy tulee jo luulosairaaksi, olenkin lopettanut ruumiini tutkiskelun että se ei aiheuta minulle enemmän paniikkia, toivottavasti kaikki selviää ja pääsee taas jatkaa normaalia elämää!!!