Stressaan ja mietin aina turhia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaivo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaivo

Vieras
Pakko tänne purkaa, kun ahdistaa se, että olen tällanen stressaaja. Mietin ihan liikaa asioita ja menetän yöuneni. Meillä tilanne, että myytiin oma asuntomme ja nyt siirrytään vuokralle ja olis ensi vuonna tarkoitus alkaa rakentamaan, jos vain saamme haluamamme tontin. On niin tunteellinen ja ahdistaa lähteä tosta kämpästä, missä esikoisemme syntyi, sinne liittyy niin ihania muistoja. Nyt jouduimme äkkiä valitsemaan kerrostaloasunnon vuokralta, koska tuli vähän kiire, kun meidän kämpän ostajalla oli kiire aikataulu muuttamiselle. Mietin kaikkea, onko vuokraisäntä kamala, ei enää ihanaa omaa takapihaa, ei takkaa, ei tiskikonetta..juu, pelkkää materiaa kaikki ja toisetkin pärjäävät niitä ilman, mutta silti, mua ärsyttää kun oon tällanen. Mies on vain innoissaan, että talonprojekti pääsee nyt edistymään, hänellä ollut kauan toiveena rakentaa oma koti. Ja mä vaan stressaan ja mietin ja haluisin vaan olla paikallaan, rauhassa kotona. Inhoan tällasia suuria muutoksia ja pelkään, että joku menee huonosti, en siis uskalla ottaa riskejä...ääh, onkohan muut tällasia stressaajia?? Äitinikin sanoi, että mitä sitä aina kaikkea noin miettii, kyllä ne asiat loksahtelee paikoilleen, eikä kyse nyt ole edes mistään maata mullistavasta asiasta, olen vaan typerä.

no, muuttaminen nyt on mun mielestä sellanen asia, että sitä vähän kuuluukin stressata...eihän sitä joka päivä muuteta...mutta tiedän kyllä tunteen, ite olen äidiltä perinyt? tän stressaavan luonteen, ja mä stressaan kaikkea pikkuasioita, jos ei ole mitään stressattavaa, niin sit mä stressaan että mitä seuraavaksi stressais...no,vitsi,mut tätä se käytännössä välillä on..
ja pakko myöntää,että ihmiset jotka on vähän "hällä välii" tyyppejä, ni kadehdin,että miksi ei ite vois olla sellanen...
aina vaan miettii kaikkee typerää, pitäis varmaan hankkia uus harrastus:)

Yhteistyössä