Alkuperäinen kirjoittaja b:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja gdfgs:
Joo, siis pehmuste mikä tulee siihen babysettiin, selkänojaan, saa helposti pois, on tarrakiinnityksellä. Mutta sen istuin osan pehmusteen irrottaminen on hankalaa, tarvii juu tosiaan purkaa koko tuoli, mutta niissä pehmusteissa, siinä hintavammassa, on se pintamateriaali tosi helposti puhdistettavissa ihan tiskirätin kanssa, itse laitan vimiä ja hankaan rätillä ja hienosti kyllä lähtee liat. Meillä tyttö oli niin pikkuruinen, että mahtui tuoliin sen babysetin kera melko pitkään, että riippuu vähän minkä kokoinen lapsi on, että kannataako babysettiä ostaa.
Minun tyttäreni oli ja on edelleen ihan alakäyrillä eikä mitään babysettiä silloin v. 2004 edes ollut saatavilla eikä sellaista tarvittukaan. Koskaan ei tuoli ollut lapselle "liian iso".
Ja millaisia nykyiset pehmusteet oikein on? Minulla menee 2 sekuntia kun irroitan tuon meidän TrippTrapp-pehmusteen, kävin juuri testaamassa! Älkää ostako mitään babysettiä jos se tekee noin vaikeaksi pehmusteen irroituksen että koko tuoli pitää purkaa!?
Babyset on siis se kaari ja hihna niin että tuolista tulee syöttötuoli ja settiin lisättiin selkänoja 2003. Jo silloin 60- luvulla kun tuoli on tullut markkinoille oli tuo babyset erikseen myynnissä.
Meillä ei ole koskaan tarvittu minkäänlaisia pehmusteita ja hyvin on voinut vauva istua. Vauvalahan on kuitenkin vähintään vaippa päällä, joka kyllä pehmentää istumista ihan riittävästi.
Ahaa, siis se puinen kaari edessä ja nahkainen jalkovälihihna siitä kaaresta alas on siis babysetti!? No, oli meillä sitten babysetti ja kokeilin äsken ja tyttö (5 ja puoli vuotta) mahtuu babysettiin vieläkin (on 16 kg nykyään tuo lapsi.)
Niin kertakaikkisen hyvä tuoli että olen tosissani funtsinut ostanko toisen TrippTrappin. Toinen olis keittiössä ruokapöydän edessä ja toinen työpöydän edssä kun kohta eskariin menee. Tosin eskarista ei kuulemma tule läksyjä mutta sitten kun kouluun menee niin olisi säädettävä työtuoli.
Settiin lisättiin selkänoja 2003? Oliko Tripp trapp ennen sitä selkänojaton tuoli, siis jakkara? Meillä ei kyllä selkänojaa voi irrottaa...