Stockmannin Mastercardin voimassaoloaika päättyy tammikuussa eikä uutta korttia ole tullut

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löysinkin vastauksen Stockan sivuilta: Muut ehdot

Kortti on voimassa siihen merkityn ajan ja Stockmann uusii kortin automaattisesti. Kortit ovat henkilökohtaisia ja korttia voi käyttää vain henkilö, jonka nimi on kirjoitettu korttiin. Henkilötietojen ja laskutusosoitteen muutokset on ilmoitettava Stockmannin kanta-asiakaspalveluun.

Suomessa tapahtuvat osoitteenmuutokset päivittyvät automaattisesti Väestörekisterikeskuksesta, ellei asiakkaan osoite ole salainen.

Helsingissä 1.2.2011


Eli kaipa se kortti tulee ennen helmikuuta.
 

Yhteistyössä