Stn tuota poikaa...ensin pyytää saappaat

kerrassaan
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrassaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja kerrassaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
ja sitten nuo ei kelpaa ja mentävä ostaan uudet saappaat |O
nyt kaverit nauraa noille sen saappaille kun pitäs kouluu laittaa,olis pitäny olla kaupassa tiukempi ja suoraan sanoa et ne perus saappaat mutta tyhmästä päästä kärsii koko äiti |O
Niin kuin itse sanoit jo niin olet todella TYHMÄ!!!!!
Luuletko että olet parempi äiti kun annat lapses määräillä ja sä pompit ku kenguru perässä? Tällä konstilla tulee just niitä äitin pikku kusipäitä, mistä ei aikuisia kasva koskaan kun ei sitä aikuisen mallia mistään saa.
Vai tulee kusipäitä just just..
Sun lapsista ilmeisesti tulee kusipäitä,voin uskoa..
Nyt sä sit hermostuit, mut tostuus kirpaisee :)
Mukavaa päivää sinulle ja pojallesi
Sori en hermostunut,en vain pidä siitä että sä tulet mukamas analysoimaan että ihmisistä tulee kusipäitä joidenkin saappaiden takia :flower:
Kyse ei nyt ollutkaan pelkistä saappaista. Et näköjään ymmärtänyt pointtia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinhän se on, ettei pitäisi antaa lasten sanella kaikkea...
Mutta kyllähän koululainen voi mieluisat saappaat valita kenkäkaupasta itselleen.
Tässä tapauksessa poika on nähnyt mageet krokosaappaat ja ajatellut että muutkin pitävät niitä hienoina.
Ajattele mikä pettymys kun ovatkin ilkkuneet, jos taas äiti olisi pakottanut ostamaan heti tavissaappaat olisi lasta kalvanut se ettei saanut niitä mihin ihastui.
Ei tässä äiti ole toiminut väärin eikä kyllä lapsikaan.
Kävi vaan paska tuuri.
Tätä mieltä mäkin olen. Ei mulla tulis mieleenkään et jostain mageista saappaista kiusattas. Voihan olla et ne on kateellisia?
Mulla oli joskus ala-asteella sellaiset talvisaappaat missä oli "mummoraudat" sellaiset käännettävät millä pääs pulkkamäkeäkin ylös jne.. Muut haukku niitä ja kiusas niistä, mutta vuosia myöhemmin selvisi, että muut olivat olleet kateellisisa niistä!
 
elmeri
Alkuperäinen kirjoittaja vg:
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Millaiset ne saappaat on mille nauretaan?
tuollaiset missä on joku krokotiilipää vai mikä kuva tolleen koholla.
ja ei ole kertaakaan koulussa pitänyt ja tänä aamuna käskin laittaa ku vettä sataa..tuli ettei laita kaverit nauraa ja itkua vääntää tuossa.
Voi että, kylläpä muut ovat hölmöjä kun eivät arvosta hienoja krokosaappaita :(

Oma poika taannoin valkkasi kaupasta star wars paidan joka sattui olemaan ihan pinkki. No siitähän oli luokan tytöt keksineet vaikka mitä sanottavaa.
En kyllä pakottanut poikaa laittamaan paitaa kouluun koska tiedän miltä ison porukan ilkkuminen tuntuu mutta muuten pitää ahkerasti paitaa.

Ymmärrän kyllä poikaasi sekä sinua, paska tilanne :(
Toinen samanlainen lässyn lässyn äiti :)
Uskomatonta miten jaksatte paapoa lapsenne ihan pilalle. ettekö tajua tosiaan sanoa siellä kaupassa jo, et ei tuollaisia ja piste. Tai ostakaa itse ja viekää, ottaa,jättää tai on ilman. Tuolla paapomisella ihan oikeasti te saatte niitä kiusaajia lastenne kimppuun. Mietintämyssy nyt päähän
Käsi sydämelle, etkö itse ole KOSKAAN tehnyt yhden yhtä virheostosta?
Nyt on pakko sanoa, että en ole tehnyt. Olen tarkka näiden asioiden suhteen ja sitä opetan myös pojilleni. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että olisin pihi
 
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri:
Nyt on pakko sanoa, että en ole tehnyt. Olen tarkka näiden asioiden suhteen ja sitä opetan myös pojilleni. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että olisin pihi
Voi etää, kun täällä onkin taas niin ihanan täydellisiä ihmisiä heti aamusta :heart:


:headwall:
 
elmeri
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Millaiset ne saappaat on mille nauretaan?
tuollaiset missä on joku krokotiilipää vai mikä kuva tolleen koholla.
ja ei ole kertaakaan koulussa pitänyt ja tänä aamuna käskin laittaa ku vettä sataa..tuli ettei laita kaverit nauraa ja itkua vääntää tuossa.
Voi että, kylläpä muut ovat hölmöjä kun eivät arvosta hienoja krokosaappaita :(


Ymmärrän kyllä poikaasi sekä sinua, paska tilanne :(
Toinen samanlainen lässyn lässyn äiti :)
Uskomatonta miten jaksatte paapoa lapsenne ihan pilalle. ettekö tajua tosiaan sanoa siellä kaupassa jo, et ei tuollaisia ja piste.
Lässynlässyn mussupussu kulta :hug:
Meillä on varmasti lapsilla hyvä ja lämmin olla kun vanhemmat eivät tyrannisoi ja virheen edessä rankaise lasta. Ehkä siksi ovat kasvaneet niin mielettömän mukaviksi ihmisiksi.
Kyse on saappaista hyvä pälli eikä mistään kissan nylkemisestä tai naapurin mummon pieksemisestä.
Hieman asiatonta on nyt sinun purkauksesi. Hermostut nyt ihan suotta. Toivottavasti lapsillasi on tosiaan ihan lämmin ja hyvä olla vaikka äiti menettää hermonsa noin nopeasti. Taidat peitellä omaa huonouttasi/kiivasta käyttäytymistäsi juuri tuolla itsesi kehumisella. Sellaisen käsityksen ainakin kirjoituksestasi saa.
 
elmeri
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja elmeri:
Nyt on pakko sanoa, että en ole tehnyt. Olen tarkka näiden asioiden suhteen ja sitä opetan myös pojilleni. Tämä ei tarkoita kuitenkaan sitä että olisin pihi
Voi etää, kun täällä onkin taas niin ihanan täydellisiä ihmisiä heti aamusta :heart:


:headwall:
Ymmärsit väärin, ei kukaan ole sanonut olevansa täydellinen. Miksi vääntelet asioita
 
Höh, poikaparka :( Tykkäis ite niistä saappaista mutta toiset nauraa? Ja sen takia pitäs ostaa uudet saappaat, ei käy päinsä!!!! Krokosaappaat kunniaan vai pitäskö ne olla jotkut pääkallot. Onko varma että ne pojat nauro ilkeästi vai jos ne muuten hupsutteli? Eikö tota juttua vois jotenkin kääntää niinpäin ettei tarvi mennä niitten naurajien ehdoilla... Ääh, vaikea juttu, en mä tiedä mitä mä tekisin tossa tilanteessa mutta sisuuntuisin varmaan niin että ostaisin itellenikin krokosaappaat ja menisin niitten naurajien juttusille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja iu:
Minä ostaisin uudet saappaat mutta lapsi menettäisi viikkorahansa siihen saakka että uudet saappaat on maksettu
Mutta toikin on kuin rangaistus siitä että halus tietyt saappaat joita ei voikaan käyttää kun pitää miellyttää muita! Niin väärin mä sanon :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kerrassaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
ja sitten nuo ei kelpaa ja mentävä ostaan uudet saappaat |O
nyt kaverit nauraa noille sen saappaille kun pitäs kouluu laittaa,olis pitäny olla kaupassa tiukempi ja suoraan sanoa et ne perus saappaat mutta tyhmästä päästä kärsii koko äiti |O
Niin kuin itse sanoit jo niin olet todella TYHMÄ!!!!!
Luuletko että olet parempi äiti kun annat lapses määräillä ja sä pompit ku kenguru perässä? Tällä konstilla tulee just niitä äitin pikku kusipäitä, mistä ei aikuisia kasva koskaan kun ei sitä aikuisen mallia mistään saa.
ja niitä kakaroita joiden kans en halua omien lasteni leikkivän. kiusaajia, kaikessa aina periks saaneita kauhukakaroita jotka ei osaa ottaa muita huomioon
 
Ooo
Ohhoh, onpas kiivasta heti aamusta. Tylsää, että on saannut tyhmiä kommentteja hienoista saappaista. Voi kun ei tarvitsisi välittää eikä tuollaista asioista huomauteltaisi. Pitäisi muistaa oma lapsensa kasvattaa siinäkin, ettei toisten pukeutumista, ulkomuotoa tms. koskaan saa kommentoida rumasti.
Minusta lapsi saa tottakai valita joskus itsekin vaatteet, jotka ostetaan, jos on kyse esim. kahdesta samanhintaisesta tuotteesta. Kouluikäinen nyt ainakin, jopa omalle parivuotiaalleni antaisin sen mahdollisuuden. Jos jokatapauksessa mennään jotain tiettyä ostamaan. Muuten ei tietenkään saa aina mitä haluaa, jos joku haluaa tämänkin taas väärin tulkita.
 
älä kasvata muiden ehdoilla kulkijaa
Mä oon vastaavissa tilanteissa sanonut lapsille että turha välittää naurajista. En opeta lapsiani siihen että jos muut ei tykkää, ei voi sitten itsekään pitää mitä haluaa. Täytyy uskaltaa olla juuri oma itsensä heti pienestä. Ja meillä on kyllä mennyt oppi hyvin perille. Jo eskari-ikäinen osaa nousta tuollaisten asioiden yläpuolelle, toki lapsen ailahtelevuudella ja ajatustavalla, mutta silti.

Meillä täytyy kyllä siksikin iskostaa nämä asiat jo pienestä koska lapsissa on kahta eri verta, ja joutuvat todennäköisesti sen takia tulevaisuudessa tilanteisiin joissa täytyy uskaltaa olla oma itsensä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä kasvata muiden ehdoilla kulkijaa :
Mä oon vastaavissa tilanteissa sanonut lapsille että turha välittää naurajista. En opeta lapsiani siihen että jos muut ei tykkää, ei voi sitten itsekään pitää mitä haluaa. Täytyy uskaltaa olla juuri oma itsensä heti pienestä. Ja meillä on kyllä mennyt oppi hyvin perille. Jo eskari-ikäinen osaa nousta tuollaisten asioiden yläpuolelle, toki lapsen ailahtelevuudella ja ajatustavalla, mutta silti.

Meillä täytyy kyllä siksikin iskostaa nämä asiat jo pienestä koska lapsissa on kahta eri verta, ja joutuvat todennäköisesti sen takia tulevaisuudessa tilanteisiin joissa täytyy uskaltaa olla oma itsensä.
Poika laittoi saappaat ja lähti justii kouluu..
Väännettiin vitsiä sitten näistä "me ollaan sandaalit ja shortsit jalassa tyypeistä" jotka ennemmin paleltuu ollakseen inn, että tuli vähän parempi mieli ennekuin läks ja katotaan jos tänään jotain kommenttia tullut ei laita enää niitä jalkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Battimanni:
Alkuperäinen kirjoittaja älä kasvata muiden ehdoilla kulkijaa :
Mä oon vastaavissa tilanteissa sanonut lapsille että turha välittää naurajista. En opeta lapsiani siihen että jos muut ei tykkää, ei voi sitten itsekään pitää mitä haluaa. Täytyy uskaltaa olla juuri oma itsensä heti pienestä. Ja meillä on kyllä mennyt oppi hyvin perille. Jo eskari-ikäinen osaa nousta tuollaisten asioiden yläpuolelle, toki lapsen ailahtelevuudella ja ajatustavalla, mutta silti.

Meillä täytyy kyllä siksikin iskostaa nämä asiat jo pienestä koska lapsissa on kahta eri verta, ja joutuvat todennäköisesti sen takia tulevaisuudessa tilanteisiin joissa täytyy uskaltaa olla oma itsensä.
Poika laittoi saappaat ja lähti justii kouluu..
Väännettiin vitsiä sitten näistä "me ollaan sandaalit ja shortsit jalassa tyypeistä" jotka ennemmin paleltuu ollakseen inn, että tuli vähän parempi mieli ennekuin läks ja katotaan jos tänään jotain kommenttia tullut ei laita enää niitä jalkaan.
Hyvä hyvä!! :flower: :flower:
 
älä kasvata jne..
Hyvä että uskalsi laittaa. :)
pakko vaan sanoa vielä että mä en tekisi noin että jos tulee kommenttia, niin ei enää laita. Siinähän se menee just sitten muiden ehdoilla.
Lapsen täytyis osata sanoa naureskelijoille että so what, mä tykkään näistä ja haluan pitää näitä!
 
meillä
Poika kanssa ihasteli kroko saappaita kaupassa mutta en antanut ostaa kun aattelin ei sit kuiteskaan eskarissa haluu käyttää niitä. Mukaan lähti tuiki tavalliseta Nokialaiset
 

Yhteistyössä