Steriloin tuttipulloja ja yhtäkkiä alkoi kämpässä krääsäämään palaneen käry :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tuollasella microsteriloijalla siis steriloin. Sammutin mikron ja odotin että pullot jäähtyvät hetken. Kun sitten otin ne mikrosta pois, niin ihmettelin että kylläpäs on vähän vettä siinä kannessa johon se vesihöyry siis normaalisti tiivistyy pisaroiksi.

Varmaan tosiaan vähän paha sen veden on sinne tiivistyä, kun olin unohtanut laittaa laitteeseen sen saakelin veden. Jotta ei ihme, jos vähän krääsää palanut :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja honey82:
sulla kyl kiva blogi:)) Ja kiva lukea , ittekkin nuissa kirppiksissä käyn usein .. B)

Pitäis taas päivittää...mulla on muutamasta viimereissusta jo kuvat koneella, mutta ne on vielä naputtelematta koneelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
:D

Tää ei nyt liity aiheeseen mitenkään,mutta saanko kysä minkä ikäinen olet? Tykkään kauheesti lukea sun juttuja :)

Ikää löytyy 26, vaikkei ikinä uskois :ashamed: :laugh:

Saisikohan tietää vielä ammatin ?

Kotiäiti :D

Mä en mun ammattinimikettäni paljasta, koska olen vissiin ainoa laatuaan suomessa....näin ollen ystävämme googlen avulla musta löytyisi vähän turhan paljon tietoa. Mutta eläinten ja lasten sekä nuorten parissa olen työskennellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:
:D

Tää ei nyt liity aiheeseen mitenkään,mutta saanko kysä minkä ikäinen olet? Tykkään kauheesti lukea sun juttuja :)

Ikää löytyy 26, vaikkei ikinä uskois :ashamed: :laugh:

Saisikohan tietää vielä ammatin ?

Kotiäiti :D

Mä en mun ammattinimikettäni paljasta, koska olen vissiin ainoa laatuaan suomessa....näin ollen ystävämme googlen avulla musta löytyisi vähän turhan paljon tietoa. Mutta eläinten ja lasten sekä nuorten parissa olen työskennellyt.

No mikään restonomi et kyllä ole, mutta juttusi ovat sitäkin hauskempia. Toivottavasti tulee joku chefin grillispesiaalikokkaussarja.

Yhteistyössä