sterilisaation saaneita?

2 lasta ja ikää 36 v. Odotin että kuukautiset olisi pahentuneet. Mulla joskus on ollu kovat vatsakivut mutta nyt ei niitä ole ainakaa tullu takaisin ja sterilisaatiosta on melkein vuosi. Tuhruvuotoa on tullut eli muutama päivä ennen menkkoja alkaa tuhruttaa.
Ja sitten toimenpiteen jälkeen oli alavatsakipuja mutta niitä on nyt tosi harvoin. Kuukautisten lisääntymisestä en osaa sanoa kun samoja aikoja kuin mulle tehtiin toimenpide niin aloin käyttää kuukuppia. Eli runsaat kuukautiset ei haittaa.

Mulle laitettiin klipsit ja vielä pistettii piuhat poikki.

1 lapsi ja ikää 38v.Ennen menkkojen alkua tuhruttaa täälläkin päivän pari,vuodon määrässä ei havaittavaa muutosta entiseen,kuukautiskipuja ei juuri lainkaan.Klipsut laitettiin puolitoista vuotta sitten ja tyytyväinen olen ollut :)

pepi
Minulle laitettiin klipsit 4. lapsen jälkeen. Ja siitä on aikaa noin kaksi vuotta. Kuukautiset mulla on ajaltaan pysyny samana , mutta vuoto on ollut vähän runsaampaa. Ehkä miinuksena minulla ainakin on ollut juuri ovulaation aikana,silloin tahtoo olla alavatsa kipeä;riippuen siitä kummalta puolelta ovis on. Mutta minulle toi sterilisaatio sopi oikein hyvin. =)

Yhteistyössä