Sterilisaation purkamisesta tietävät hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mutta sitä mieltä olen jyrkästi, että vaikka ois 25v 4 lapsen äiti ja on sterilisaation teettänyt, niin purku sitten yksityisellä puolella omalla rahalla, sillä sterilisaatioon mennessä pitää olla sataprosenttisen varma asiastaan, myös siinäkin tilanteessa, että elämä voi yllättää ikävällä tavalla.

Ja mä olen sitä mieltä jyrkästi että se on miehen asia mennä sterilisaatioon. Miesten kannattaisi miettiä siltäkin kantilta että jos/kun pettävät niin eivät ainakaa tee "lehtolapsia" ympäriinsä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Mutta sitä mieltä olen jyrkästi, että vaikka ois 25v 4 lapsen äiti ja on sterilisaation teettänyt, niin purku sitten yksityisellä puolella omalla rahalla, sillä sterilisaatioon mennessä pitää olla sataprosenttisen varma asiastaan, myös siinäkin tilanteessa, että elämä voi yllättää ikävällä tavalla.

Ja mä olen sitä mieltä jyrkästi että se on miehen asia mennä sterilisaatioon. Miesten kannattaisi miettiä siltäkin kantilta että jos/kun pettävät niin eivät ainakaa tee "lehtolapsia" ympäriinsä. :saint:

Tuossa on kyllä pointtia.Meillä sterilisaation halusin ehdottomasti tehtäväksi itselleni...siihen johtaneita syitä mm Mirenan pettäminen ja samalla nukutuksella hoitui muutama muukin toimenpide =)

sterilisaation purkuja tehdään vain yksityisellä ja sen hinta on 5404e plus 200e tarvike maksuja, ja sitten tietty ensikäynnit lääkärillä, ja verikokeet elikkä siinä suunnilleen 6000-6500e olet allekirjoittanut sopimuksen tehddessäsi sterilisaation että olet täysissä sielun ja ruumiin voimissa mitä sterilisaatio tarkoittaa ja näin ollen kunnat ja yliopistolliset sairaalat ei tee sterilisaation purkuja joten rahaa täytynee olla ja tuo ikäsi sanelee jonkinmoisia ehtoja purkamiselle. Olen kamppaillut saman asian kanssa ja hyväksynyt tilanteeni olen kirjoitellut hedelmättömyyshoidoista kireitä kätilöille soitellut yksityisille ja sen takia tietoni perustuu tosiasioihin...

Yhteistyössä