sterilisaatio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miittu

Uusi jäsen
22.07.2005
24
0
1
pohdiskelin tässä viime yön pimeinä tunteina,että oonko aivan hullu tai jotai...oon koht 25v ja kolme taaperoa synnyttäny (-99,-01,-03) ja kävin tällä viikolla lääkärissä juttelemassa jatko ehkäisystä..oon kokeillu pillerit,laastarit ja nyt renkaan,mikään niistä ei sovi ja kierukkaa mun sisään ei laiteta(ei pysy mein suvun naisilla)tokaisin ihan suoraan gynelle että piuhat solmuun,nyt riittää lapset,tervetuloa uran uurtaminen!jäin oikein monttu auki makaamaan tutkimus pöydälle kun lekuri totesi että "selvä,laitetaan lähete menemään"! ja mä kun kuvittelin et joutuis vaatimalla vaatimaan sitä...eipä ihme että purku pyyntöjä tulee monia...mahdankohan olla ainut näin nuorena tän päätöksen tehnyt.... :whistle:

Kyllä mie ainakin tiesin kolmannen lapsen jälkeen,että lapset on tehty.Olin silloin 30-vuotias,lapset -92,-94 ja -99,kun kävin lääkärissä pyytämässä sterilisaatiolähetteen.Enkä ole katunut päätöstä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 14:22 barbapapa kirjoitti:
itse olen 24v.ja kaksi lasta 5v ja .n2v ja lapsilukumäärä täys.ja haluisin sterilisaation
saisinko sen vaik ikää 24v?? :heart: :flower: :wave:

Nou kän duu... Joudut vanheneen 6 vuotta tai saamaan vielä yhden lapsen. Näin sanoo laki.

Multa poikkastiin tänä vuonna, oon 28v. Ja mitä suuremmalla tod.näköisyydellä en päätöstäni kadu, taustalla mm. terveydelliset syyt. Vaikka eihän sitä tiä, mitä mieleen juolahtaa vaikka kymmenen vuoden päästä... Aattelin varmistaa tällä, ettei se mahd. juolahus toteudu ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.08.2005 klo 14:22 barbapapa kirjoitti:
itse olen 24v.ja kaksi lasta 5v ja .n2v ja lapsilukumäärä täys.ja haluisin sterilisaation
saisinko sen vaik ikää 24v?? :heart: :flower: :wave:

Mulle lääkäri ehdotti just tänään sterilisaatiota, kunnei noi hormonaaliset ehkäisyt sovi. Olen 26-vuotias ja meillä on kaks lasta. En kuitenkaan uskaltanut tehdä vielä niin suurta päätöstä, vaikka tällä hetkellä tuntuukin, ettei enempää lapsia haluta.

itse tekisin vasta lähenpänä 35 ikävuotta sillä mitä jos haluat vielä iltatähden....
tällä en nyt sit tarkoita et 35 on ikäloppu tai jotain,se on vaan itselle sellainen ikä et aion tehdä sterilisaation mut toiveissa on vielä yks lapsi ennen sitä.luulen että en itse enää haluaisi tämän jälken latsa

Yhteistyössä