sterilisaatio

ae.
Onko sterilisaation kokeneita äitejä? Millainen toimenpide oli,
entä olivatko kuukautisesi runsaat tai kivuliaat toimenpiteen jälkeen? Olen jo 42 vuotias äiti ja lapsia on kaksi ja harkitsen sterilisaatiota.

Mulle tehtiin tammikuussa 2010.Pari pientä viiltoa navan vieressä.Nukutuksessa tehtiin.Samassa yhteydessä mulle tehtiin muutakin ja se saattoi osaltaan vaikuttaa siihen, että aika kovia kipuja mulla oli 1,5 viikkoa, mutta niihin sain reseptillä vahvoja särkylääkkeitä ja ne kyllä auttoivat hyvin.

Aamulla menin sairaalaan ja illalla pääsin kotiin, kun mies tuli hakemaan.Kuukautisiin ei vaikuttanut mitenkään.Syyskuussa -10 tehtiin kohdunpoisto ja ikää mulla 42v.Lapsia meillä on 5 (6).

Viimeksi muokattu:
Hei naiset!!
Nyt pakko tulla kertomaan jotain positiivista tämän auringon alla =)
Itse olen 40-v 3 lapsen äiti ja minulle tehtiin keväällä 2010 uusi essure-sterilisaatio.
Liputan tätä kaikille!!
Se tehtiin poli käynnillä ja pelkän särkylääkkeen voimin. Aivan kuin gyne käynti. Tuntui että jotain tehtiin, yhtään ei MINUA koskenut. Jälkeenpäin oli pientä jomotuksen tunnetta samoin kuin pientä menkka kipua.
Sen päivän vuoti vähän, yhellä siteellä ja yhdellä pikkuhousunsuojalla pärjäsin.
Nykyään normit menkat.
SUOSITTELEN!!

Kaverilla oli koskenut enemmän, mutta siedettävästi.

Yhteistyössä